Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Οι καταναλωτικές τάσεις στην Ευρώπη τις γιορτινές μέρες

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Mastercard Economics Institute, οι εορταστικές δαπάνες στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν κατά 2,9% σε ετήσια βάση για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, χωρίς να περιλαμβάνονται οι πωλήσεις αυτοκινήτων σε αυτό το ποσοστό. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η αύξηση αυτή αποτυπώνει την αντίσταση των καταναλωτών, οι οποίοι καλούνται να ισορροπήσουν ανάμεσα στις επιθυμίες και στις συνετές οικονομικές επιλογές, σε ένα απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον. Οι βασικές τάσεις για την εορταστική περίοδο 2024 είναι:
Αύξηση εορταστικών δαπανών: Οι καταναλωτικές δαπάνες για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο προβλέπεται να αυξηθούν κατά 2,9% σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με το Mastercard SpendingPulse, το οποίο περιλαμβάνει πωλήσεις σε φυσικά και online καταστήματα, ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής.
Έμφαση στις προσφορές της Black Friday: Η Black Friday παραμένει σημαντική για τους καταναλωτές, με τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις δαπάνες να καταγράφονται σε ένδυση, ηλεκτρονικά είδη, δημοφιλείς κατηγορίες δώρων.
Ενίσχυση καταναλωτικής εμπιστοσύνης: Η οικονομική ανάκαμψη και η καλύτερη διαχείριση των προσωπικών οικονομικών ενισχύουν την αυτοπεποίθηση των καταναλωτών, ιδιαίτερα στη Νότια, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Ταξιδιωτικές προτιμήσεις: Οι δημοφιλείς προορισμοί περιλαμβάνουν ζεστούς χειμερινούς προορισμούς, μακρινούς εξωτικούς προορισμούς και οικονομικούς χειμερινούς προορισμούς.