Skip to main content
14 February 2022 09:57

Νέο ψηφιακό πρόσωπο e-ΕΦΚΑ με δικό του λογισμικό

Εντός του 2022, ο e-ΕΦΚΑ φιλοδοξεί να αυτοματοποιήσει την έκδοση των συντάξεων και να μονιμοποιήσει την ολοκλήρωση μιας σειράς από σημαντικές υπηρεσίες, αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Ήδη, έχουν τεθεί σε λειτουργία από τον e-ΕΦΚΑ 53 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι οποίες εξυπηρετούν χιλιάδες ασφαλισμένους, συνταξιούχους, λογιστές, αγρότες και αυτοαπασχολούμενους.
Η μονιμοποίηση τέτοιων υπηρεσιών, όπως τα ηλεκτρονικά ραντεβού, η έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας, η κατάργηση της επίσκεψης στο κατάστημα για την καταβολή του επιδόματος μητρότητας και η έκδοση αποδεικτικού ασφαλιστικής ικανότητας, σε συνδυασμό με την επιτυχημένη λειτουργία του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555, συμβάλουν σημαντικά στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων από τον ΕΦΚΑ.
Στο πλαίσιο αυτό, ήδη προωθείται η αυτοματοποιημένη έκδοση συντάξεων, χωρίς τη συμμετοχή της Intrasoft, που αποτελεί εδώ και πολλές δεκαετίες τον κυρίαρχο πάροχο υπηρεσιών ανάπτυξης και τροποποίησης λογισμικού του ΕΦΚΑ.
Έως τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η αυτοματοποιημένη διαδικασία για την ηλεκτρονική αίτηση και την πληρωμή του επιδόματος ασθένειας για το σύνολο των ασφαλισμένων.
Μεταξύ των ηλεκτρονικών εφαρμογών που θα ολοκληρωθούν εντός του 2022, συγκαταλέγεται και η αυτοματοποιημένη έκδοση των συντάξεων του τ. ΙΚΑ.
Τέλος, θα «τρέξουν» οι μεταπτώσεις και η ενσωμάτωση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ-ΙΚΑ) όλων των μικρότερων τ. ταμείων που ενσωματώθηκαν στον ΕΦΚΑ, ενώ ηλεκτρονικά θα γίνεται και η διακίνηση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και η ενιαία ροή ανακεφαλαίωσης για περιπτώσεις διαδοχικής και παράλληλης ασφάλιση, των ασφαλισμένων από όλα τα ταμεία.

Τεύχος 8

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ