Skip to main content
7 February 2022 09:04

Μελέτη Accenture: Οι αγορές από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα τριπλασιαστούν έως το 2025

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture με τίτλο «Why Shopping’s Set for a Social Revolution», η παγκόσμια αγορά εμπορίου από μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social commerce) των $492 δισ. αναμένεται να αναπτυχθεί τρεις φορές ταχύτερα από το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο, αγγίζοντας τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025. Το social commerce αναφέρεται στη συνολική αγοραστική εμπειρία ενός καταναλωτή – από την ανακάλυψη ενός προϊόντος, έως τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς – που πραγματοποιείται σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Το 64% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συμμετείχε στην έρευνα, δηλαδή περίπου 2 δις αγοραστές παγκοσμίως, δήλωσε ότι πραγματοποίησε τουλάχιστον μία αγορά μέσω κοινωνικών δικτύων τον περασμένο χρόνο.

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από το social commerce, καθώς το 59% των αγοραστών δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να υποστηρίξει ΜΜΕ μέσω social commerce, παρά μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, το 63% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει ξανά από τον ίδιο πωλητή, γεγονός που υπογραμμίζει τα οφέλη του social commerce στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και στην αύξηση των επαναλαμβανόμενων αγορών. Tο μεγαλύτερο εμπόδιο στην υιοθέτηση του social commerce, είναι η ανησυχία των χρηστών σχετικά με θέματα προστασίας και πολιτικών επιστροφών.

Η μελέτη της Accenture έδειξε επίσης ότι μέχρι το 2025, ο μεγαλύτερος αριθμός αγορών μέσω κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως αναμένεται σε είδη ένδυσης, ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, προϊόντα διακόσμησης σπιτιού, φρέσκα τρόφιμα και σνακ, και προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.

Τεύχος 3

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ