Skip to main content
8 November 2023 07:52

Public: Πώς κινήθηκαν οι καταναλωτές την περσινή Black Friday

Λίγο πριν την έναρξη των φετινών εκπτώσεων ενόψει Black Friday, το omnichannel οικοσύστημα Public Group παρουσιάζει τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού κατά την προηγούμενη Black Friday (25 Νοεμβρίου 2022).

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα του Public Group έτρεξε μια σύντομη έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας μπορείτε να δείτε παρακάτω, με θέμα την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών αλλά και τις κατηγορίες προϊόντων που προτίμησαν στην περσινή Black Friday. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, και την περασμένη χρονιά πρωταγωνιστές της Black Friday αναδείχθηκαν τα είδη τεχνολογίας και οι οικιακές συσκευές.

Δημογραφικά χαρακτηριστικά αγορών:

• Γυναίκες και άνδρες ψώνισαν εξίσου στη Black Friday 2022: Το 53% των καταναλωτών που πραγματοποίησαν αγορές την ημέρα αυτή ήταν γυναίκες και το 47% άνδρες, αυξάνοντας ελαφρώς το ποσοστό των γυναικών, σε σχέση με το 2021.

• Πρωτεύουσα και στις Black Friday αγορές η Αθήνα: Με ποσοστό 75%, οι Αθηναίοι φάνηκε πως αξιοποίησαν στο έπακρο τα οικονομικά deals που δημιουργήθηκαν. Ακολουθεί η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και η Λάρισα.

• Οι καταναλωτές χτύπησαν τα deals on the go: Το μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας φορητής συσκευής (33% μέσω mobile και 33% μέσω tablet), ενώ το 34% των αγοραστών προτίμησε το πιο παραδοσιακό μέσο του desktop υπολογιστή για τις αγορές τους.

Top κατηγορίες προϊόντων στη Black Friday: Η τεχνολογία στην κορυφή

Και στην περσινή Black Friday, αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών αναδείχθηκαν οι τηλεοράσεις (34%), τα κινητά (25%) και τα laptops (11%). Ακολουθούν τα bluetooth, smartwatches και πολυμηχανήματα, tablets, τα PS5 και desktops.

Ποιες οικιακές συσκευές αναζητούν οι καταναλωτές στη Black Friday

Όπως αποδεικνύεται, το 58% των καταναλωτών προμηθεύτηκε ηλεκτρική σκούπα. Τα κλιματιστικά (27%) και τα πλυντήρια (15%) είχαν επίσης την τιμητική τους στην περσινή Black Friday, καθώς αρκετοί καταναλωτές πραγματοποίησαν μία τέτοια αγορά.

Τεύχος 388

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ