LATEST
Singapore Airlines και OpenAI βελτιώνουν το CX

Η Singapore Airlines και η OpenAI συνεργάζονται για την ανάπτυξη και εφαρμογή προηγμένων λύσεων γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για την αεροπορική εταιρεία, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία αυτού του είδους μεταξύ της OpenAI και ενός μεγάλου αερομεταφορέα. Η τεχνολογία GenAI θα αξιοποιηθεί για την ερμηνεία κειμένου, ήχου, διαγραμμάτων και βίντεο, ενισχύοντας τις δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών της Singapore Airlines και εξορθολογίζοντας κρίσιμες επιχειρησιακές διαδικασίες. Στόχος είναι η βελτίωση της επιχειρηματικής αποδοτικότητας και η ενίσχυση της παραγωγικότητας του προσωπικού.
Η φάση της συνεργασίας επικεντρώνεται στη βελτίωση του υπάρχοντος εικονικού βοηθού της εταιρείας, ο οποίος ήδη λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη και είναι διαθέσιμος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Singapore Airlines. Στόχος είναι η δημιουργία μιας απρόσκοπτης και διαισθητικής εμπειρίας για τους πελάτες κατά τον σχεδιασμό, την κράτηση και τη διαχείριση των ταξιδιών τους. Ο αναβαθμισμένος ψηφιακός βοηθός θα προσφέρει έξυπνη και εξατομικευμένη υποστήριξη, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ιδανικούς προορισμούς και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, με άμεση πρόσβαση σε σχετικές και επίκαιρες πληροφορίες. Παράλληλα, θα ενισχύσει τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης, απλοποιώντας τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία.