Skip to main content
5 September 2022 06:50

Πάνω από το 50% των καταναλωτών στα Public επιλέγουν e-invoicing

Στα καταστήματα Public εφαρμόζεται συνειδητά η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης για όσους καταναλωτές το επιθυμούν. Η έκδοση και παραλαβή της e-invoicing γίνεται με ένα e-mail και αφ’ ενός, επιταχύνει τη διαδικασία εξυπηρέτησης των καταναλωτών με τη δυνατότητα check-out εκτός ουράς και αφ’ ετέρου διευκολύνει την προσωπική ψηφιακή αρχειοθέτηση των αποδείξεων.

Το 50% των ανθρώπων που εμπιστεύονται για τις αγορές τους τα Public επέλεξε την έκδοση ηλεκτρονικής απόδειξης. Με βάσει τα δεδομένα του 2022, υπολογίζεται ότι την επόμενη 3ετία θα έχουν εξοικονομηθεί πάνω από 30 τόνοι χαρτί.

Για την αξιοποίηση της υπηρεσίας e-invoicing στα καταστήματα Public, η διαδικασία είναι απλή:

• Στο ταμείο του καταστήματος, ο υπάλληλος ρωτά τον καταναλωτή αν επιθυμεί να λάβει την απόδειξη έντυπα ή ηλεκτρονικά.

• Εφόσον το επιθυμεί, ο καταναλωτής δίνει τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μαζί με τη συγκατάθεση για αποστολή του αντιγράφου της απόδειξης σε αυτό.

• Η απόδειξη αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταναλωτή.

Τεύχος 122

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ