Skip to main content
15 February 2022 07:51

Νέα πλατφόρμα marketing από την Google

Εκατομμύρια επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, βασίζονται στο Google Analytics για να κατανοήσουν τις προτιμήσεις των πελατών τους και να δημιουργήσουν καλύτερες εμπειρίες για αυτούς. Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να κερδίζει συνεχώς έδαφος και τις επιχειρήσεις υπό αυξημένη πίεση, οι πληροφορίες από τα εργαλεία ψηφιακής ανάλυσης είναι ακόμα πιο χρήσιμες.

Το Google Analytics 4 (παλαιότερα γνωστό ως «App + Web») είναι ένα νέο είδος ιδιοκτησίας, με διαφορετικές αναφορές από τις συνηθισμένες ιδιοκτησίες στο Universal Analytics. Ένα πλεονέκτημα μιας ιδιοκτησίας Google Analytics 4 είναι ότι χρησιμοποιείται για έναν ιστότοπο, μια εφαρμογή ή για έναν ιστότοπο και μια εφαρμογή ταυτόχρονα, ενώ οι ιδιοκτησίες Universal Analytics υποστηρίζουν μόνο ιστότοπους.

Με τη μηχανική εκμάθηση στον πυρήνα του, το GA4 εμφανίζει αυτόματα χρήσιμες πληροφορίες μέσω των οποίων επιτυγχάνεται πλήρης κατανόηση των πελατών σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες. Ο σχεδιασμός του δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των προσωπικών δεδομένων. Παράλληλα, νέες ενσωματώσεις σε όλα τα προϊόντα marketing της Google βοηθούν στη βελτίωση της απόδοσης της εταιρείας, προσελκύοντας περισσότερο προσοδοφόρους πελάτες. Επιπλέον, το GA4 παρέχει ολοκληρωμένη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την κάθε επιχείρηση.

Τεύχος 11

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ