Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Μήνυση κατά της Adobe από τις ΗΠΑ
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ μήνυσε την Adobe τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου, κατηγορώντας την ότι ζημίωσε τους καταναλωτές αποκρύπτοντας υψηλά τέλη τερματισμού στο πιο δημοφιλές συνδρομητικό της πρόγραμμα και καθιστώντας δύσκολη την ακύρωση συνδρομών.
Στην καταγγελία, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου δήλωσε ότι η Adobe «θάβει» τα τέλη, τα οποία μερικές φορές φτάνουν τα εκατοντάδες δολάρια, και άλλους σημαντικούς όρους στο ετήσιο πληρωμένο συνδρομητικό της πρόγραμμα, στα ψιλά γράμματα ή πίσω από πλαίσια κειμένου και υπερσυνδέσμους. Σύμφωνα με την καταγγελία, η Adobe υπολογίζει τα τέλη πρόωρης διακοπής ως το 50% των υπολειπόμενων πληρωμών όταν οι καταναλωτές ακυρώνουν το πρώτο έτος.
Η FTC δήλωσε επίσης ότι η Adobe αναγκάζει τους συνδρομητές που θέλουν να ακυρώσουν ηλεκτρονικά να περιηγηθούν άσκοπα σε πολλές σελίδες, ενώ όσοι ακυρώνουν τηλεφωνικά συχνά αποσυνδέονται, αναγκάζονται να επαναλαμβάνουν το αίτημά τους σε πολλούς εκπροσώπους και αντιμετωπίζουν «αντίσταση και καθυστέρηση» από τους εκπροσώπους αυτούς. Η FTC κατηγόρησε την Adobe ότι παραβιάζει το Restore Online Shoppers’ Confidence Act, έναν ομοσπονδιακό νόμο του 2010, που απαγορεύει στους εμπόρους να επιβάλλουν χρεώσεις, μεταξύ άλλων για αυτόματες ανανεώσεις συνδρομών, εκτός εάν γνωστοποιούν σαφώς τους ουσιώδεις όρους και λαμβάνουν τη συγκατάθεση των πελατών μετά από ενημέρωση. Η αγωγή ζήτησε αστικές κυρώσεις, απαγόρευση περαιτέρω παραβάσεων και άλλα διορθωτικά μέτρα.