LATEST
Η Barphone ενδυναμώνει την business επικοινωνία στην Piraeus Factoring

Η Piraeus Factoring, 100% θυγατρική του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες factoring που ενισχύουν την επιχειρηματική ρευστότητα και τη λειτουργική αποτελεσματικότητα. Δεσμευμένη στην παροχή λύσεων υψηλής αξίας, η Piraeus Factoring αναζητά συνεχώς καινοτομίες που βελτιστοποιούν τις υπηρεσίες της και βελτιώνουν την εμπειρία τόσο των εργαζομένων όσο και των πελατών.
Η πρόκληση: Εκσυγχρονισμός της επικοινωνίας για ένα δυναμικό ανθρώπινο δυναμικό
Διατηρώντας την ηγετική της θέση στον κλάδο, η Piraeus Factoring εντόπισε την ανάγκη αντικατάστασης του τηλεφωνικού της κέντρου με μια σύγχρονη λύση Unified Communications (UC). Οι πρωταρχικοί στόχοι περιλάμβαναν:
Βελτιωμένη ασφάλεια & έλεγχο δεδομένων: Διασφάλιση συμμόρφωσης και ασφαλούς χειρισμού ευαίσθητων επικοινωνιών.
Μείωση κόστους: Μείωση του κόστους τηλεφωνίας μέσω VoIP και SIP Trunking.
Απρόσκοπτη ενσωμάτωση με το Microsoft Teams: Ενοποίηση καναλιών επικοινωνίας και αξιοποίηση υπαρχόντων εργαλείων για βελτιωμένη συνεργασία.
Ευελιξία & επεκτασιμότητα: Υποστήριξη των εξελισσόμενων αναγκών των εργαζομένων, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων εξ αποστάσεως εργασίας.
Με την αυξανόμενη ζήτηση για μια ενοποιημένη και ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εταιρεία απαιτούσε μια λύση που θα εξουσιοδοτούσε τους εργαζόμενους να συνεργάζονται αποτελεσματικά, είτε στο γραφείο είτε εξ αποστάσεως, διασφαλίζοντας παράλληλα τη βέλτιστη εμπειρία για τον πελάτη.
Η Λύση: Μια Ενοποιημένη & Future-Proof Πλατφόρμα Επικοινωνίας
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για έναν στρατηγικό συνεργάτη ψηφιακού μετασχηματισμού, η Piraeus Factoring επέλεξε την Barphone για να εφαρμόσει μια λύση αιχμής προσαρμοσμένη στις ανάγκες της. Η Barphone συνέστησε και ανέπτυξε τη λύση Avaya IP Office Server Edition, μια ισχυρή πλατφόρμα UC που ενσωματώνεται άψογα με το Microsoft Teams, προσφέροντας προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου και μια ενοποιημένη εμπειρία επικοινωνίας.
Για να διασφαλίσει μια ομαλή μετάβαση με μηδενική λειτουργική διακοπή, η Barphone εφάρμοσε μια στρατηγική σταδιακής ανάπτυξης:
Παράλληλη εγκατάσταση και δοκιμή συστήματος: Το νέο σύστημα αναπτύχθηκε ενώ το παλιό τηλεφωνικό κέντρο παρέμεινε σε λειτουργία, επιτρέποντας την ακεραιότητα των δεδομένων και την απρόσκοπτη υιοθέτηση.
Προσαρμοσμένες ροές κλήσεων και έξυπνη δρομολόγηση: Ενίσχυση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων.
Ενοποιημένη επικοινωνία σε όλες τις τοποθεσίες: Τυποποίηση λειτουργιών για υπάρχοντες και μελλοντικούς επιχειρησιακούς χώρους.
Ασφαλής και ευέλικτη ενσωμάτωση απομακρυσμένης εργασίας: Επιτρέπει στους εργαζομένους να εργάζονται από οπουδήποτε, έχοντας την ίδια εμπειρία με τους χρήστες στο γραφείο.
Το επιχειρηματικό όφελος: Αυξημένη αποτελεσματικότητα, μειωμένο κόστος και βελτιωμένη εμπειρία πελατών
Με την επιτυχή ανάπτυξη της νέας λύσης UC, η Piraeus Factoring έχει αποκομίσει απτά οφέλη:
• Σημαντική εξοικονόμηση κόστους μέσω βελτιστοποιημένων εξόδων τηλεφωνίας και SIP trunking.
• Αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων, εξαλείφοντας την εξάρτηση από εργαλεία επικοινωνίας που βασίζονται στο γραφείο.
• Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη με έξυπνη δρομολόγηση, εξασφαλίζοντας ταχύτερους χρόνους απόκρισης και βελτιωμένη ποιότητα υπηρεσιών.
• Επιχειρησιακή συνέχεια και επεκτασιμότητα με μελλοντική υποδομή επικοινωνίας, προσαρμοσμένη στις εξελισσόμενες ανάγκες.
Σύμφωνα με τον κο Νίκο Φίλιο, IT Manager στην Piraeus Factoring: «Η ενσωμάτωση του Avaya UC με το Microsoft Teams μας επέτρεψε να μειώσουμε το κόστος, να ενισχύσουμε την παραγωγικότητα των εργαζομένων και να παρέχουμε μια ασφαλέστερη, πιο αποτελεσματική εμπειρία πελατών. Οι εργαζόμενοί μας είναι πλέον πιο ευέλικτοι, συνδεδεμένοι και εξουσιοδοτημένοι να εργάζονται από οπουδήποτε, χωρίς να διακυβεύεται η ποιότητα των υπηρεσιών».
Με μεγάλη εμπειρία στις τηλεπικοινωνίες και τις λύσεις Contact Centers & Unified Communications, η Barphone διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της μετάβασης της Piraeus Factoring. Περισσότερο από έναν απλό πάροχο τεχνολογίας, η Barphone ενήργησε ως έμπιστος σύμβουλος, διασφαλίζοντας ότι η λύση ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς σκοπούς και τους μακροπρόθεσμους στόχους ψηφιακού μετασχηματισμού.
Ο κος Τάκης Νικολόπουλος, Key Account Manager της Barphone, τόνισε: «Στην Barphone, συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας για να μεταμορφώσουμε τα επιχειρηματικά τους μοντέλα, ενσωματώνοντας προηγμένες λύσεις που οδηγούν σε λειτουργική αποτελεσματικότητα και ψηφιακό μετασχηματισμό. Εφαρμόζοντας λύσεις αιχμής UC, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να προετοιμαστούν για το μέλλον».
Η επιτυχία του μετασχηματισμού Unified Communications της Piraeus Factoring υπογραμμίζει τη σημασία της επιλογής του σωστού στρατηγικού εταίρου. Με την τεχνογνωσία της Barphone και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των Avaya IP Office & Microsoft Teams, η Piraeus Factoring έχει προστατεύσει το μέλλον της υποδομής επικοινωνίας της, διασφαλίζοντας ευελιξία, αποδοτικότητα κόστους και ανώτερη εμπειρία πελάτη σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο επιχειρηματικό τοπίο.