Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

19 July 2023 06:57

Ανάκαμψη για την αγορά wearables

Μεγάλη ανάκαμψη αναμένεται μέσα στο 2023 για την παγκόσμια αγορά των wearables, μετά από την πτώση που σημειώθηκε 2022. Για την τρέχουσα χρήση, οι διεθνείς αποστολές wearable συσκευών εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 504,1 εκατ. μονάδες, σύμφωνα με νέα στοιχεία της International Data Corporation (IDC).

Η επίδοση αυτή αντιπροσωπεύει μια άνοδο της τάξης του 2,4% σε σύγκριση με το 2022, λόγω της διαρκώς αυξανόμενης ζήτησης για τα πιο δημοφιλή προϊόντα της αγοράς, που είναι τα ακουστικά και τα smartwatches, ενώ σε άλλα προϊόντα της κατηγορίας οι πωλήσεις θα παραμείνουν στάσιμες.

Η IDC προβλέπει ένα ιδιαίτερα θετικό μέλλον για τον κλάδο, με την αγορά να πετυχαίνει μονοψήφια ανάπτυξη τουλάχιστον έως το 2027. Ο πήχης των πωλήσεων wearables στην παγκόσμια αγορά μπαίνει στα 629,4 εκατ. μονάδες το 2027, που μεταφράζεται σε σύνθετο μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 5% έως τότε.

Από τις επιμέρους προϊοντικές κατηγορίες των wearables, τα ακουστικά θα είναι η πλέον δυναμική, καθ’ όλη την περίοδο αναφοράς έως το 2027. Τα smartwatches επίσης αναμένουν άνοδο των πωλήσεων, που ξεπερνά τον μέσο όρο αύξησης της συνολικής αγοράς. Ακόμη, παρά την πίεση από τα smartwatches, τα wristbands δεν αναμένεται να εξαφανιστούν από την αγορά, καθώς αυτές οι συσκευές θα συνεχίσουν να προσελκύουν χρήστες, που αναζητούν απλούστερες λύσεις.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IDC, όλες οι άλλες κατηγορίες των wearables, συμπεριλαμβανομένων των «έξυπνων» ρούχων, των «έξυπνων» δαχτυλιδιών, των «έξυπνων» γυαλιών, αναμένεται επίσης να κινηθούν ανοδικά σε επίπεδο πωλήσεων το 2023, αν και με πολύ μικρότερα ποσοστά ανάπτυξης.

«Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο μακρο-οικονομικό περιβάλλον, η ζήτηση για wearables θα κινηθεί ανοδικά φέτος. Αναμένουμε νέες συσκευές να κυκλοφορήσουν μέσα στο 2023, το λανσάρισμα των οποίων συμπίπτει με την κινητικότητα για αντικατάσταση συσκευών, που έχουν αγοραστεί πριν από αρκετά χρόνια. Αυτό δημιουργεί έναν ενάρετο κύκλο για μελλοντικές αγορές τα επόμενα χρόνια, με αποτέλεσμα τη συνεχή ανάπτυξη για τη συνολική αγορά», σχολιάζει η IDC.

Τεύχος 330

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ