LATEST
Walmart και OpenAI προωθούν αγορές με χρήση ChatGPT

Η Walmart Inc. και η OpenAI συνεργάζονται για να δώσουν τη δυνατότητα στους χρήστες του ChatGPT να περιηγούνται, να συγκρίνουν και να αγοράζουν προϊόντα απευθείας μέσα από τη συνομιλία τους με το chatbot. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη στρατηγική του αμερικανικού κολοσσού να ενσωματώνει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε πτυχή της λειτουργίας του.
Όπως δήλωσε ο κος Daniel Dunker, εκτελεστικός αντιπρόεδρος AI, προϊόντων και σχεδιασμού της Walmart: «Οι χρήστες θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές με ένα απλό κουμπί “buy”, έχοντας πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα ειδών ένδυσης, ψυχαγωγίας, συσκευασμένων τροφίμων και άλλων προϊόντων από τη Walmart και τη θυγατρική της Sam’s Club».
Αν και το νέο εργαλείο δεν θα περιλαμβάνει νωπά τρόφιμα, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το φθινόπωρο, με τα υπάρχοντα προφίλ χρηστών της Walmart ή της Sam’s Club να συνδέονται αυτόματα με το ChatGPT. Παράλληλα, θα προσφέρονται και προϊόντα τρίτων συνεργατών μέσω της ίδιας πλατφόρμας.
Η νέα λειτουργία βασίζεται στη διαρκώς αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για καθημερινές δραστηριότητες από τη σύνταξη e-mails μέχρι την αναζήτηση συνταγών. Οι αγορές μέσω AI αποτελούν τη φυσική εξέλιξη, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν άμεσες συγκρίσεις τιμών και περιλήψεις προϊόντων χωρίς να πλοηγούνται σε πολλαπλές ιστοσελίδες.
Ανταποκρινόμενοι σε αυτή τη νέα τάση, οι μεγάλοι λιανέμποροι πειραματίζονται με εργαλεία που απαντούν σε πραγματικό χρόνο στις ερωτήσεις των πελατών και βοηθούν τους χρήστες να εντοπίζουν τα προϊόντα που πραγματικά χρειάζονται.
Η συμφωνία ενισχύει τη συνεργασία της Walmart με την OpenAI, η οποία έχει συνάψει αντίστοιχες συμφωνίες με τις Etsy Inc. και Shopify Inc., επιτρέποντας στους χρήστες του ChatGPT να πραγματοποιούν αγορές και από εκείνες τις πλατφόρμες. Για τη Walmart, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί ήδη κεντρικό εργαλείο σε όλη την αλυσίδα λειτουργιών της, από τη διαχείριση αποθεμάτων και τη δημιουργία προγραμμάτων προσωπικού μέχρι την παραγωγή ρούχων και προϊόντων μόδας, όπου η AI έχει μειώσει σημαντικά τον χρόνο παραγωγής.