Skip to main content
1 December 2022 07:55

Salesforce: Αποφασισμένοι να επιτύχουν οι marketers

Η Salesforce δημοσίευσε πρόσφατα την όγδοη ετήσια έκθεση State of Marketing, σύμφωνα με την οποία η δουλειά των marketers παρέχει αυξανόμενη αξία παρά τις μακροοικονομικές και εργασιακές αντιξοότητες, ενώ τα στελέχη του κλάδου προσαρμόζονται στους νέους κανονισμούς απορρήτου, παρόλο που διαχειρίζονται περισσότερες πηγές δεδομένων από ποτέ.

Οι κυριότερες τάσεις που διαφαίνονται στην ετήσια State of Marketing της Salesforce, η οποία βασίζεται σε στοιχεία που συλλέχθηκαν έπειτα από έρευνα σε 6.000 επιτυχημένους marketers από 35 χώρες και 6 ηπείρους, είναι οι εξής:

• Οι marketers επενδύουν σε έναν συνδυασμό καναλιών και τεχνολογιών για να προσεγγίσουν νέα κοινά και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις. 89% των B2B και B2B2C marketers χρησιμοποιούν ΑΒΜ (account based marketing) πλατφόρμες, βοηθώντας τις ομάδες τους να δημιουργήσουν στοχευμένες καμπάνιες πωλήσεων και υπηρεσιών. Ωστόσο, το e-mail marketing εξακολουθεί να κυριαρχεί, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 80% όλων των εξερχόμενων μηνυμάτων marketing, βάσει των τρισεκατομμυρίων μηνυμάτων που αποστέλλονται από το Salesforce Marketing Cloud.

• Οι marketers προσαρμόζονται στους νέους κανονισμούς απορρήτου και στη διαφάνεια δεδομένων. Παρόλο που το 75% των marketers εξακολουθεί να επενδύει σε third party data, το 68% έχει ήδη σχεδιάσει μια στρατηγική first party data.

• Πλέον οι marketers χρειάζεται να παρακολουθούν ολοένα περισσότερες μετρήσεις. Η ταχύτητα πρόσβασης στην πληροφορία παραμένει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το 72% των πιο επιτυχημένων marketers μπορούν να αναλύσουν την απόδοση marketing σε πραγματικό χρόνο, έχοντας ένα πλεονέκτημα στην απόκριση, αλλά και στη βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εταιρείες marketing προσελκύουν πελάτες σε πραγματικό χρόνο σε ένα ή περισσότερα κανάλια marketing.

• Αναγνωρίζοντας ότι η εξ αποστάσεως εργασία ήρθε για να μείνει, οι ηγέτες της αγοράς πραγματοποιούν επενδύσεις σε νέα εργαλεία συνεργασίας. 69% των marketers λένε ότι είναι πιο δύσκολο να συνεργαστούν τώρα από ό, τι πριν από την πανδημία, γι’ αυτό και επενδύουν σε νέες τεχνολογίες που διευκολύνουν την ψηφιακή συνεργασία, όπως π.χ. οι βιντεοκλήσεις, οι cloud πλατφόρμες και οι εφαρμογές chatting.

Τεύχος 184

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ