Skip to main content
17 March 2022 09:58

Online σεμινάριο για Marketing Analytics από την Performance

Η λήψη αποφάσεων με γνώμονα τα δεδομένα είναι μια βασική ικανότητα για όλες τις επιχειρήσεις

Στις 29 Μαρτίου, στις 10.30 π.μ., πραγματοποιείται το διαδικτυακό σεμινάριο Marketing Analytics – Automation, το οποίο είναι χρήσιμο για τις επιχειρήσεις, για να μπορούν να συγκεντρώνουν όλες τις πηγές δεδομένων marketing σε μία τοποθεσία, ώστε να έχουν πλήρη εικόνα της δαπάνης, της απόδοσης του προϋπολογισμού και των δεδομένων τους.

Με το σεμινάριο αυτό οι ομάδες marketing και εμπορίας ενδυναμώνονται, φτάνοντας στο σημείο να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις, βασισμένες στα διαθέσιμα δεδομένα τους, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και λύσεις ανάλυσης και τεχνητής νοημοσύνης.

Το πρώτο βήμα για να επιτευχθεί αυτό είναι με την αυτοματοποίηση μεγάλων τμημάτων της διαδικασίας «λήψης, καθαρισμού και προετοιμασίας δεδομένων», προκειμένου να περιοριστεί η χειρωνακτική εργασία και να ελαχιστοποιηθούν τα πιθανά σφάλματα. Ο αυτοματισμός θα κάνει τα δεδομένα πιο αξιόπιστα και θα βοηθήσει στην εξοικονόμηση χρόνου, ώστε να μπορούν οι ομάδες marketing να εστιάζουν στα πιο σημαντικά ζητήματα αναλυτικών στοιχείων.

Εκτός από τη συνεργασία με κορυφαίους προμηθευτές λογισμικού και υπηρεσιών, η προσέγγιση του σεμιναρίου εστιάζει στην επίτευξη άμεσων αποτελεσμάτων για τους ενδιαφερόμενους φορείς και στην εξοικονόμηση χρόνου.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο Marketing Analytics, πατήστε εδώ.

Τεύχος 30

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ