Skip to main content
28 February 2022 07:53

Full Stack Observability για την αντιμετώπιση κρίσεων

Όλες οι δραστηριότητες που μπορούν να ολοκληρωθούν αποτελεσματικά και ποιοτικά σε ψηφιακή μορφή, σύντομα θα μεταφερθούν και θα προσφέρονται σε αυτό το περιβάλλον. Γι’ αυτό, οι επιχειρήσεις επενδύουν σε καινοτόμα έργα με χρήση cloud τεχνολογιών, ΑΙ και ML για την περαιτέρω αυτοματοποίηση διαδικασιών και παράλληλα για την απόκτηση διαυγούς πρόσβασης σε σημαντικά δεδομένα. Οι εφαρμογές φαίνεται να γίνονται η «βιτρίνα» των επιχειρήσεων, καθώς είναι το 1-stop shop για την επικοινωνία και την άμεση εξυπηρέτησή των πελατών τους.

Για να το καταφέρουν αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν εποπτική γνώση του συνόλου της υποδομής που τις υποστηρίζει, ξεκινώντας από τις ίδιες τις εφαρμογές τόσο σε επίπεδο κώδικα, όσο και στις επί μέρους υποδομές που τις εξυπηρετούν, τα δίκτυα και την ασφάλειά τους.

Οι επαγγελματίες του κλάδου της πληροφορικής έχουν αναγνωρίσει ότι η ικανότητα παρακολούθησης όλης της στοίβας IT είναι μεγάλη πρόκληση για τους οργανισμούς που υποστηρίζουν. Η απότομη αύξηση των έργων ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις στη λογική του κατεπείγοντος, ήρθε να προσθέσει ορισμένες ακόμα προκλήσεις στον τρόπο συνεργασίας των εσωτερικών ομάδων: Η πίεση στο εργασιακό περιβάλλον και οι συγκρούσεις με τους συναδέλφους σε συνθήκες διαχείρισης κρίσεων που έχουν να κάνουν με προκλήσεις τεχνικού χαρακτήρα, έχουν αυξηθεί.

Σε αυτές ακριβώς τις προκλήσεις έρχεται να δώσει λύσεις η Cisco με το Full Stack Observability (FSO), που ξεπερνάει τα όρια του siloed domain monitoring και προσφέρει full stack visibility, insights και actions. Ουσιαστικά, παρέχει στις ομάδες ΙΤ όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να καταφέρουν να προσφέρουν εξαιρετικές ψηφιακές υπηρεσίες στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χρήστες των συστημάτων τους, να βελτιστοποιήσουν το κόστος και την απόδοση, ενώ παράλληλα να μεγιστοποιήσουν τα ψηφιακά επιχειρησιακά έσοδα. Η λύση FSO αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική εκμάθηση για την προληπτική παρακολούθηση της διαθεσιμότητας και της απόδοσης, καθώς και τη διάγνωση προβλημάτων σε πρώιμο στάδιο, πριν υπάρξουν επιπτώσεις στους χρήστες και την επιχείρηση.

Τεύχος 20

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ