Skip to main content
8 February 2023 07:56

Deloitte: Οι ευκαιρίες των marketers

Του Στάθη Ασπιώτη

Παρά τις οικονομικές αβεβαιότητες της εποχής, η Deloitte προβλέπει ότι οι marketers μπορούν να προχωρήσουν σε τεχνολογικές καινοτομίες, αυξημένη εστίαση των καταναλωτών στη βιωσιμότητα κ.ο.κ.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την 2023 Deloitte Global Marketing Trends Report, με το νέο έτος έρχονται νέες προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες, καθώς οι ηγέτες των επιχειρήσεων και οι επαγγελματίες του marketing θέτουν το βλέμμα τους στο να αγκαλιάσουν τις τάσεις και τις λύσεις που μπορούν να τους βοηθήσουν στην επιτυχία. Η έκθεση «2023 Global Marketing Trends» της Deloitte, η οποία διεξήχθη μέσω ερευνών και εις βάθος συνομιλιών με περισσότερα από 1.000 στελέχη του C-suite, προσφέρει καθοδήγηση σχετικά με τις αβεβαιότητες που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι ηγέτες επιχειρήσεων, ενώ παρουσιάζει ουσιαστικές προσεγγίσεις που μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προωθήσουν το μέλλον.

Η έκθεση επικεντρώνεται στα εξής τέσσερα θέματα: χρηματοοικονομική αβεβαιότητα, βιωσιμότητα, δημιουργικότητα και τεχνολογικές τάσεις προς παρακολούθηση.

Συνοπτικά, παρατίθενται μερικές βασικές συστάσεις που μπορούν να εξετάσουν οι marketers για το 2023, σύμφωνα με την Έκθεση:

• Επενδύστε σε ψηφιακές τεχνολογίες, πλατφόρμες, νέες αγορές και εξατομίκευση υπηρεσιών προς τους καταναλωτές.

• Βελτιώστε τις προσπάθειες βιωσιμότητας στο πλαίσιο των πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ και δημιουργήστε μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις.

• Δώστε περισσότερο χώρο στη δημιουργικότητα, κάνοντας τον υπόλοιπο οργανισμό συμμέτοχο σε αυτή τη διαδρομή.

• Εξετάστε το ενδεχόμενο να θέσετε τα θεμέλια για την υιοθέτηση του metaverse ή του blockchain.

Τεύχος 223

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.