Skip to main content
15 October 2025 06:41

Barphone & Πλαίσιο Computers: Ένα success story ψηφιακού μετασχηματισμού στο 20ό IT Directors Forum

Στο 20ό IT Directors Forum, η Barphone είχε την τιμή να ανέβει στη σκηνή μαζί με τον πολύτιμο πελάτη της, Πλαίσιο Computers, παρουσιάζοντας ένα πραγματικό success story ψηφιακού μετασχηματισμού στην εξυπηρέτηση πελατών (Customer Experience).

Ο κος Σωκράτης Φωτίου, CIO του Πλαισίου, και ο κος Δημήτρης Βερύκιος, Sales Director της Barphone, παρουσίασαν τη στρατηγική μετάβαση της Πλαίσιο Computers από ένα on-premises περιβάλλον contact center σε μία σύγχρονη cloud-native πλατφόρμα, Genesys Cloud CX.

Το ταξίδι προς το Next-Gen Customer Experience

Στην παρουσίαση με τίτλο «Next-Gen CX: The Cloud Journey of Plaisio Computers», αναδείχθηκαν τα στάδια και τα οφέλη της μετάβασης:

Μεγαλύτερη ευελιξία & scalability: Η υποδομή cloud επέτρεψε στην Πλαίσιο να ανταποκρίνεται άμεσα σε περιόδους αιχμής (π.χ. Black Friday, εορταστικές περιόδους) χωρίς περιορισμούς.

Omnichannel επικοινωνία σε μία ενιαία πλατφόρμα: Φωνή, e-mail, chat, WhatsApp και Viber ενοποιήθηκαν για τον πελάτη και τον agent.

Εμπειρία πελάτη με επίκεντρο το personalization: Με orchestrated customer journeys, οι πελάτες λαμβάνουν πλέον μια ομαλή και συνεπή εμπειρία σε κάθε σημείο επικοινωνίας.

Ο ρόλος της Barphone

Η Barphone ανέλαβε τον ρόλο του στρατηγικού συμβούλου και system integrator, με ευθύνη για:

• Cloud Adoption Strategy.

• Σχεδιασμό και υλοποίηση του έργου.

• Ενοποίηση συστημάτων (back-office integration & CRM connectivity).

• Custom εφαρμογές και APIs.

• Managed Services & SLA υποστήριξη.

• Συνεχή καινοτομία σε συνεργασία με το Πλαίσιο.

«Η μετάβαση στο cloud δεν είναι προορισμός, αλλά ταξίδι», τόνισε ο κος Δημήτρης Βερύκιος. «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι συνεχής διαδικασία και οι ισχυρές συνεργασίες τον κάνουν εφικτό».

Επόμενο βήμα: AI και Workforce Empowerment

Το πρόγραμμα μετασχηματισμού της Πλαίσιο συνεχίζεται με νέα έργα που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη:

• Rollout WEM (Forecasting, Scheduling, Quality Management).

• AI Agent & Supervisor Assist.

• Περαιτέρω automations για back-office διαδικασίες.

• Νέα κανάλια εξυπηρέτησης & proactive engagement.

ΤΕΥΧΟΣ 822

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.