LATEST
Salesforce Field Service Management για την Frigoglass
Η Frigoglass επέλεξε τη Salesforce για τον συνολικό εκσυγχρονισμό και την ενοποίηση των λειτουργιών Field Service σε 17 χώρες. Η υλοποίηση βασίζεται στη σουίτα Field Service Management της Salesforce, η οποία συγκεντρώνει τον προγραμματισμό τεχνικών, τη διαχείριση εξοπλισμού και τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε μία ενιαία πλατφόρμα, ενισχύοντας τη συνέπεια, την αποδοτικότητα και την εποπτεία των λειτουργιών σε κλίμακα.
Το έργο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πρωτοβουλίες μετασχηματισμού υπηρεσιών πεδίου στην Ελλάδα και στοχεύει στη δημιουργία μετρήσιμης αξίας για τις παγκόσμιες δραστηριότητες της Frigoglass, καθώς και για τους σημαντικούς στρατηγικούς της πελάτες, όπως οι Coca-Cola, Pepsi και ABInBev.
Η νέα πλατφόρμα ενσωματώνει προηγμένες δυνατότητες logistics και service, εξασφαλίζοντας ταχύτερη εξυπηρέτηση, ακριβέστερη διαχείριση ανταλλακτικών και παραδόσεων, καθώς και βελτιστοποίηση των διαδρομών των τεχνικών, με αυξημένη τήρηση των SLA.
Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν σημαντική απόδοση επένδυσης, μέσω της μείωσης των λειτουργικών απωλειών και της αναβάθμισης της εμπειρίας πελατών, χάρη στην πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Η τυποποίηση των διαδικασιών σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Frigoglass, μέσω της πλατφόρμας της Salesforce, ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων και παρέχει στην εταιρεία μία ενιαία εικόνα των λειτουργιών της σε παγκόσμιο επίπεδο.






