LATEST
Η ακρίβεια επηρεάζει τους καταναλωτές εν όψει Χριστουγέννων
Η Klarna παρουσιάζει στοιχεία από την πρόσφατη έρευνά της για την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, ενόψει της εορταστικής περιόδου. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η συνεχιζόμενη άνοδος των τιμών επηρεάζει σχεδόν κάθε καταναλωτή στις φετινές αγορές της εορταστικής περιόδου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, με τη συμμετοχή 1.000 Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 18-77 ετών. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 95,1% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι η αύξηση των τιμών επηρεάζει τον τρόπο που σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τις φετινές εορταστικές αγορές τους. Αναλυτικά:
• Το 46,9% θα αναζητήσει πιο οικονομικά προϊόντα.
• Το 37,9% θα περιορίσει τις δαπάνες σε μη απαραίτητα είδη.
• Το 31,3% θα αγοράσει μόνο εφόσον υπάρχει προσφορά.
• Το 23% θα οργανώσει καλύτερα το γιορτινό μενού για να αποφύγει τη σπατάλη τροφίμων.
• Το 21% σκοπεύει να αγοράσει λιγότερα δώρα.
Οι τεχνολογικές λύσεις που διευκολύνουν την έρευνα και τον προγραμματισμό των αγορών ενισχύονται διαρκώς, όπως και οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής. Συγκεκριμένα, περισσότερο από το 27% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι, το τελευταίο δωδεκάμηνο, έχει χρησιμοποιήσει υπηρεσίες Buy Now, Pay Later, όπως την πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις της Klarna, για αγορές δώρων.






