LATEST
Νέα ψηφιακή εφαρμογή από την ΕΕΤΤ
Μέσω του «Κόμβου επικοινωνίας για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές», επιχειρήσεις και πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να ενημερώνουν την ΕΕΤΤ για πρακτικές καρτέλ ή άλλες αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, όπως παρεμπόδιση εισόδου νέων παρόχων ή προϊόντων / υπηρεσιών στην αγορά, καταχρηστική εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης και συμφωνίες για καθορισμό τιμών προϊόντων / υπηρεσιών ή για κατανομή πελατών / γεωγραφικών περιοχών.
H EETT αξιοποιεί στοιχεία και πληροφορίες για να εντοπίζει και να διερευνά περιπτώσεις παραβίασης κανόνων του ανταγωνισμού, με στόχο να διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία των δύο αγορών προς όφελος των χρηστών. Επισημαίνεται ότι η διαχείριση των πληροφοριών γίνεται με απόλυτη εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.
Εκπρόσωποι επιχειρήσεων ή πολίτες μπορούν να ενημερώνουν την ΕΕΤΤ για σχετικές πρακτικές με δύο τρόπους:
Επώνυμη καταγγελία: Αποτελεί τον επίσημο τρόπο επικοινωνίας με την ΕΕΤΤ, προκειμένου να ξεκινήσει η διερεύνηση μίας υπόθεσης.
Παροχή πληροφοριών (επωνύμως / ανωνύμως): Αξιολογείται ως «γενική πληροφόρηση» και δεν έχει ισχύ καταγγελίας. Ωστόσο, η ΕΕΤΤ έχει δυνατότητα να διερευνά αυτεπαγγέλτως υποθέσεις προς διαπίστωση πιθανολογούμενων παραβάσεων.





