Skip to main content
2 October 2025 06:45

Εξυπηρέτηση ατόμων με ακουστική αναπηρία από την Alpha Bank

Τη φετινή Διεθνή Ημέρα Νοηματικών Γλωσσών, η Alpha Bank ανακοινώνει νέες υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένες για άτομα με ακουστική αναπηρία, ενισχύοντας τις πρωτοβουλίες της και βελτιώνοντας τις υποδομές της για την ισότιμη πρόσβαση όλων στις τραπεζικές υπηρεσίες. Παράλληλα, η Τράπεζα συνεχίζει για μία ακόμη χρονιά τη συνεργασία της με κορυφαίους πολιτιστικούς οργανισμούς της χώρας, με στόχο τη διεύρυνση της προσβασιμότητας κωφών και βαρήκοων ατόμων σε εκδηλώσεις τέχνης και πολιτισμού.

Άτομα με κώφωση ή βαρηκοΐα που συνεργάζονται με την Alpha Bank έχουν πλέον τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν την επιλογή «Έχω ακουστική αναπηρία» κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού τους, να ζητήσουν να εξυπηρετηθούν μέσω βιντεοκλήσης από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της νεοσύστατης μονάδας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης (Remote Hub), που έχει εγκαινιάσει η Τράπεζα. Η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται είτε με τη συμμετοχή στελέχους της τράπεζας που εξυπηρετεί στην ελληνική νοηματική γλώσσα, είτε με γραπτή επικοινωνία.

Για όσους διαθέτουν e-Banking, δίνεται η δυνατότητα, κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης, να λάβουν προσωποποιημένη πληροφόρηση και να ολοκληρώσουν συγκεκριμένες τραπεζικές εργασίες ηλεκτρονικά, με την καθοδήγηση του εκπροσώπου. Επιπλέον, μέσω της πλατφόρμας myAlpha Documents της Τράπεζας, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα για ηλεκτρονική ανταλλαγή και υπογραφή εγγράφων. Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώνονται εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια, αιτήματα για προϊόντα και υπηρεσίες, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία στο κατάστημα.

Εναλλακτικά, οι πελάτες της Alpha Bank μπορούν να επισκεφθούν το κατάστημα συνοδευόμενοι από διερμηνέα της επιλογής τους, να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή myIRIS από το κινητό τους για πρόσβαση σε δωρεάν απομακρυσμένη διερμηνεία από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών, να εξυπηρετηθούν μέσω γραπτής επικοινωνίας όπου αυτό απαιτείται.

Η κα Σωτηρία Ζάκκα, Retail Core Banking Manager, δήλωσε: «Η νέα δυνατότητα εξυπηρέτησης των κωφών / βαρήκοων πελατών προσθέτει αξία στην καινοτόμο υπηρεσία απομακρυσμένης εξυπηρέτησης της Τράπεζας. Δεν είναι απλώς ένα ακόμη βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό μας, αλλά μια πράξη σεβασμού και συμπερίληψης προς τους ανθρώπους που μέχρι σήμερα δεν είχαν πάντα ίσους όρους πρόσβασης στην τραπεζική εμπειρία».

ΤΕΥΧΟΣ 813

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.