Skip to main content
19 September 2025 06:50

Το Freenow by Lyft αλλάζει εταιρική ταυτότητα

Το Freenow by Lyft παρουσιάζει μια σημαντική ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας, φέρνοντας το πιο κοντά στις ανάγκες οδηγών, επιβατών και συνεργατών. Η στρατηγική αυτή εξέλιξη στοχεύει στη δημιουργία μιας πιο ομαλής, σύγχρονης και φιλικής προς τον χρήστη εμπειρίας για τα εκατομμύρια επιβατών και οδηγών σε περισσότερες από 180 πόλεις σε όλη την Ευρώπη. Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή στην ταυτότητα του Freenow από το 2019, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο στην πορεία της εταιρείας. Οι χρήστες του Freenow μπορούν ήδη να δουν σταδιακές αλλαγές στο λογότυπο, τα χρώματα και τη συνολική οπτική ταυτότητα του Freenow. Από την εξαγορά του από τη Lyft τον Ιούλιο 2025, η φράση «by Lyft» προστέθηκε στο λογότυπο, ενώ η οπτική ταυτότητα του Freenow ανανεώθηκε για να δείχνει με σαφήνεια τις υπηρεσίες και τις αξίες του.

Οι αλλαγές αυτές αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση του Freenow να συνδεθεί ακόμα πιο στενά με την κοινότητα της πλατφόρμας. Το ανανεωμένο εικονίδιο συμβολίζει τον δεσμό με τις πολυσύχναστες πόλεις και την απρόσκοπτη μετακίνηση στους δρόμους τους, επιτρέποντας στους χρήστες να φτάνουν σε κάθε προορισμό με ευκολία. Μια δυνατότητα που βασίζεται στη βαθιά εμπειρία του Freenow στον κλάδο των ταξί. Μερικά βασικά χαρακτηριστικά της ανανέωσης του Freenow brand περιλαμβάνουν:

• Το λογότυπο του Freenow εξελίχθηκε, διατηρώντας το υπάρχον λεκτικό σήμα αλλά με πιο εκλεπτυσμένες και σύγχρονες γεωμετρίες και πεζά γράμματα. Το νέο εικονίδιο αφηγείται οπτικά τη βαθιά σύνδεση του Freenow με το οδικό δίκτυο της πόλης και συμβολίζει το απρόσκοπτο ταξίδι από το σημείο Α στο Β.

• Η χρωματική παλέτα αξιοποιεί το χαρακτηριστικό κόκκινο της πλατφόρμας, ενώ προσθέτει πιο απαλά χρώματα για να διατηρεί την επωνυμία φρέσκια και φιλική προς τον χρήστη.

• Οι νέες εικόνες αναδεικνύουν την ανθρώπινη σύνδεση και αντικατοπτρίζουν την πελατοκεντρική προσέγγιση της Freenow. Παράλληλα, η ενσωμάτωση περισσότερης φωτογραφίας στις επικοινωνίες ενισχύει τη σχέση με τους χρήστες.

• Νέο, «πιο ζεστό» tone of voice: Ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση της πλατφόρμας στα ταξί, προβάλλοντας φροντίδα, σαφήνεια και σιγουριά στην εμπειρία των χρηστών.

ΤΕΥΧΟΣ 804

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.