LATEST
Η Salesforce απέλυσε 4.000 επενδύοντας στο AI

Η Salesforce έχει καταργήσει περίπου 4.000 θέσεις εργασίας στην υποστήριξη πελατών, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη αναλαμβάνει μεγαλύτερο μέρος της εργασίας, όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κος Marc Benioff, στο The Logan Bartlett Show. Είπε ότι η μετατόπιση αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδίου, ώστε να μετατραπεί η Salesforce σε αυτό που αποκαλεί επιχείρηση πρακτόρων.
Ο κος Benioff εξήγησε ότι η εταιρεία έχει μειώσει το παγκόσμιο προσωπικό υποστήριξης από 9.000 σε περίπου 5.000. Χρειάζομαι λιγότερα στελέχη, είπε, προσθέτοντας ότι τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης λειτουργούν πλέον ως επόπτες, βοηθώντας τους ανθρώπινους πράκτορες να εργάζονται πιο αποτελεσματικά.
Η κίνηση δεν αφορούσε μόνο τη μείωση του κόστους. Ο κος Benioff είπε ότι οι θέσεις που απελευθερώθηκαν ανακατευθύνονται στις πωλήσεις, ενισχύοντας τη Salesforce στον τομέα της διανομής και της δημιουργίας δυνητικών πελατών. Δήλωσε: «Αυτή τη στιγμή, δημιουργούμε περισσότερους από 10.000 δυνητικούς πελάτες την εβδομάδα, συζητάμε μαζί τους και τους μετατρέπουμε σε υποψήφιους πελάτες. Οι υποψήφιοι πελάτες μας δεν ήταν ποτέ τόσο πολλοί».
Μόλις πριν από ένα χρόνο, σχεδόν όλες οι συνομιλίες πελατών στο cloud υπηρεσιών της Salesforce χειρίζονταν από ανθρώπους. Ο κος Benioff λέει ότι σήμερα αυτές οι αλληλεπιδράσεις κατανέμονται ισόποσα μεταξύ των AI Agents και των ανθρώπων, ένα σημάδι του πόσο γρήγορα μετατοπίζεται η ισορροπία μέσα σε ένα από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας.