Skip to main content
4 July 2025 06:44

ISO για τα Customer Contact Centers της Cosmote eValue

Η Cosmote eValue είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της Cosmote eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους ορίζοντες για συνεργασίες και ανάπτυξη.

Για τη διαδικασία της πιστοποίησης, η TÜV NORD Ελλάδας μελέτησε περιοχές όπως η μετάδοση πληροφοριών στους πελάτες, η μέτρηση και παρακολούθηση της εμπειρίας των πελατών, ο χειρισμός παραπόνων, η προστασία πελατών, οι ανθρώπινοι πόροι, οι διεργασίες λειτουργίας, οι υποδομές για την παροχή υπηρεσιών, αλλά και η σχέση με τον πελάτη. Η πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 αποτελεί επισφράγισμα της συστηματικής δουλειάς και της αφοσίωσης της Cosmote eValue στην ικανοποίηση του πελάτη και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για:

Ακόμα υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης: Δέσμευση για συνεχή βελτίωση και υπέρβαση των προσδοκιών.

Αξιοπιστία και διαφάνεια: Τήρηση των αυστηρότερων διεθνών προτύπων.

Εξατομικευμένη προσέγγιση: Κατανόηση και κάλυψη των μοναδικών αναγκών του πελάτη.

Αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων: Άμεση ανταπόκριση και επίλυση προβλημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών υψηλών προδιαγραφών.

ΤΕΥΧΟΣ 764

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.