LATEST
Η συμμετοχή της Barphone στο 20ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Barphone συμμετείχε στο 20ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία την Πέμπτη, 5 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Στην κατάμεστη αίθουσα, οι ομιλητές διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, μιλώντας για όλες τις τελευταίες τάσεις στο Customer Service (CS), απομυθοποιώντας την «απειλή» της τεχνητής νοημοσύνης και παρουσιάζοντας καλές πρακτικές.
Ένας από τους ομιλητές του συνεδρίου ήταν ο Sales Director της Barphone, κος Δημήτρης Βερύκιος, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος που μίλησε στο 20ό Ελληνικό Συνέδριο Εξυπηρέτησης Πελατών που διοργανώθηκε από το ΕΙΕΠ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ. Ο κος Βερύκιος εκπροσώπησε την Barphone και μοιράστηκε πληροφορίες για το πώς οι τεχνολογίες αιχμής αναδιαμορφώνουν το τοπίο του customer experience. Με αφορμή το συνέδριο και μαζί με ηγέτες του κλάδου, εξερευνήθηκε πώς η τεχνητή νοημοσύνη, η αυτοματοποίηση και οι στρατηγικές omnichannel αναβαθμίζουν τα πρότυπα εξυπηρέτησης και γιατί οι άνθρωποι παραμένουν στο επίκεντρο κάθε μετασχηματισμού.

Από την πλευρά της η Barphone σχολίασε: «Είχαμε την τιμή να συμμετάσχουμε σε αυτό το συνέδριο ορόσημο, με τον Διευθυντή Πωλήσεών μας, κο Δημήτρη Βερύκιο, να ανεβαίνει στη σκηνή για να παρουσιάσει ένα ξεχωριστό success story: την απρόσκοπτη μετάβαση της Teleperformance Greece στο Genesys Cloud CX, με την υποστήριξη της Barphone ως αξιόπιστου συνεργάτη. Από τo AI και το automation μέχρι τα cloud contact centers και το engagement των πελατών σε πραγματικό χρόνο, το μέλλον του CX είναι ήδη εδώ και είμαστε περήφανοι που βοηθάμε τις επιχειρήσεις να το κάνουν πραγματικότητα. Ευχαριστούμε θερμά το ΕΙΕΠ και την οργανωτική ομάδα για την άψογη εκδήλωση, καθώς και όλους όσοι συνδέθηκαν και μοιράστηκαν ιδέες μαζί μας».
