Skip to main content
28 June 2024 06:50

94% των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μηνιαίως

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Kantar Sifo για λογαριασμό του Ομίλου Nexi, το 94% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μηνιαίως. Για την Ελλάδα, συμμετείχαν 1.528 χρήστες του διαδικτύου ηλικίας 18 έως 79 ετών, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τη συμπεριφορά και τις τάσεις των καταναλωτών.

Τα ευρήματα σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες και τις δαπάνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνουν επίσης ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν εμφανή προτίμηση στα φυσικά αγαθά: Περίπου το 50% των συνολικών δαπανών αφιερώνεται στην επίπλωση των σπιτιών, στην αγορά ρούχων, παπουτσιών και ειδών διατροφής, συνολικού ύψους 17,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι υπόλοιπες δαπάνες κατανέμονται σε 19% για υπηρεσίες και 31% για ταξίδια, με το 56% να πραγματοποιεί πληρωμές με κάρτα.

Επιπλέον, η Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2023 για την Ελλάδα, δείχνει ότι σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (49%) προτιμούν να κάνουν αγορές από εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι λόγοι για αυτό είναι: H τιμή αποτελεί σημαντικό κομμάτι της αγοραστικής εμπειρίας (72%), σε συνδυασμό με τις προνομιακές επιλογές παράδοσης (39%) και την προτίμηση για την υποστήριξη μικρών / τοπικών επιχειρήσεων (30%). Η τελευταία τάση έχει γίνει ακόμη πιο έντονη με τη συνεχιζόμενη παγκοσμιοποίηση, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν μια ισορροπία ανάμεσα στην ευκολία που προσφέρουν οι παγκόσμιες αγορές και την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζει τις τοπικές, προσφέροντας ατελείωτες ευκαιρίες για την προώθηση του τοπικού εμπορίου.

ΤΕΥΧΟΣ 537

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ