LATEST
Οικονομικά αποτελέσματα Β’ τριμήνου για την LG

Η LG Electronics ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 20,74 τρισεκατομμυρίων KRW και λειτουργικά κέρδη 639,4 δισεκατομμυρίων KRW για το δεύτερο τρίμηνο του 2025. Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν σε ετήσια βάση. Αυτό συνέβη, κυρίως λόγω της συνεχιζόμενης αδυναμίας στις παγκόσμιες αγορές, της αύξησης των τελωνειακών επιβαρύνσεων, εξαιτίας αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ και του εντεινόμενου ανταγωνισμού. Οι αυξημένες δαπάνες, μεταξύ των οποίων και τα έξοδα logistics, επηρέασαν επίσης αρνητικά την κερδοφορία σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Παρά τις προκλήσεις, οι τομείς Home Appliance Solution (HS), Vehicle Solution (VS) και Eco Solution (ES) παρουσίασαν ισχυρή απόδοση, σημειώνοντας αύξηση τόσο στα έσοδα όσο και στα λειτουργικά κέρδη, σε ετήσια βάση. Και οι τρεις τομείς πέτυχαν τα υψηλότερα έσοδα και κέρδη που έχουν καταγράψει ποτέ σε δεύτερο τρίμηνο. Ειδικότερα, η VS Company κατέγραψε τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα και λειτουργικά κέρδη στην ιστορία της.
Αντιθέτως, η Media Entertainment Solution Company κατέγραψε λειτουργικές ζημίες, κυρίως λόγω της μείωσης των πωλήσεων τηλεοράσεων και της αύξησης των δαπανών για marketing. Ωστόσο, ο διαφημιστικός και ψυχαγωγικός τομέας, που βασίζεται στην πλατφόρμα webOS, συνέχισε να αποφέρει σταθερά κέρδη, συμβάλλοντας όλο και περισσότερο στη συνολική απόδοση της εταιρείας.
Η HS Company κατέγραψε έσοδα 6,59 τρισεκατομμυρίων KRW και λειτουργικά κέρδη 439,9 δισεκατομμυρίων KRW για το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση δεύτερου τριμήνου στην ιστορία της. Παρά τη χαμηλή καταναλωτική ζήτηση, τις πιέσεις από δασμούς και την αύξηση του κόστους μεταφορών, η επιχείρηση διατήρησε την ισχυρή παγκόσμια ανταγωνιστικότητά της. Η στρατηγική διπλής προσέγγισης – στόχευση τόσο στην premium όσο και στη μαζική αγορά –συνέχισε να αποδίδει σταθερά αποτελέσματα. Το μοντέλο συνδρομής σημείωσε ταχεία ανάπτυξη, ενώ η επιχειρησιακή αποδοτικότητα και η βελτιστοποίηση της παραγωγής συνέβαλαν στην αντιστάθμιση των αυξημένων εξόδων και στη στήριξη της κερδοφορίας.