Skip to main content
7 March 2025 07:55

Νέα εργαλεία παρουσιάζει το Power of e-Commerce

Το all-day συνέδριο του Skroutz επιστρέφει για δεύτερη φορά με στόχο να προσφέρει πολύτιμες γνώσεις και να παρουσιάσει καινοτόμα εργαλεία στους συνεργάτες του, εμπόρους και brands. Το Power of e-Commerce by Skroutz θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2025 στις 10:00 π.μ. και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το παρακολουθήσουν διαδικτυακά από το κανάλι του Skroutz στο YouTube. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα καθώς και την ατζέντα του συνεδρίου μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και κορυφαία brands, με στόχο την ενημέρωσή τους για τις νέες παγκόσμιες αγορές και την παρουσίαση των πιο καινοτόμων εργαλείων στον χώρο του e-Commerce. Επιπλέον, διακεκριμένοι ομιλητές από δημοφιλή brands και ιδιοκτήτες ελληνικών καταστημάτων θα μοιραστούν τις δικές τους ιστορίες επιτυχίας. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, θα αναπτυχθούν παράλληλα δύο ξεχωριστές θεματικές ενότητες, μία για τους εμπόρους / καταστήματα και μία για τα brands:

• Στην ενότητα Merchants, οι επαγγελματίες του λιανεμπορίου θα ανακαλύψουν τη δυναμική των marketplaces παγκοσμίως και τα διαφημιστικά εργαλεία του Skroutz, τα οποία μετατρέπουν την επισκεψιμότητα της πλατφόρμας σε πωλήσεις.

• Στην ενότητα Brands, θα αναλυθούν στρατηγικές προσαρμογής στο απαιτητικό περιβάλλον του online εμπορίου και ο ρόλος του Skroutz στη μεγιστοποίηση της απόδοσής τους. Στελέχη της εταιρείας θα παρουσιάσουν πώς τα δεδομένα, τα retail media και οι εμπορικές ενέργειες βοηθούν τα brands να ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά και να πετύχουν σημαντική ανάπτυξη.

ΤΕΥΧΟΣ 688

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.