LATEST
Νέα δεδομένα για τον τομέα HCM από την Gartner

Εν μέσω των ευρύτερων ανακατατάξεων που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες στον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων, ένας τομέας που σημειώνει ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης είναι αυτός της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (HCM). Όπως αναφέρει σχετική έρευνα της Gartner, μέχρι το τέλος του 2025 υπολογίζεται πως το 60% των μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων θα έχουν επενδύσει σε σουίτες HCM για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού τους. Έως το 2032, το συνολικό μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς HCM αναμένεται να διπλασιαστεί, με την αξία της να αγγίζει τα 65 δισ. δολάρια.
Οι μέχρι πρότινος διαδεδομένες λύσεις, φαίνεται πως αδυνατούν να καλύψουν σήμερα τις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις να εκδηλώνουν ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ολοκληρωμένες ΗCM λύσεις, που θα επιτρέψουν στις ίδιες να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Οι λύσεις αυτές ενσωματώνουν πλήρως τις νέες τεχνολογίες, επιτρέποντας τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε κλίμακα και τη βελτιστοποίηση της αξιοποίησης του εργατικού τους δυναμικού.
Η ανάγκη δυναμικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού οδήγησε στην ανάπτυξη προηγμένων λύσεων HCM που αξιοποιούν το cloud computing και τα AΙ εργαλεία. Η ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και η δυνατότητα μηχανικής μάθησης σε μια σουίτα HCM, μπορεί να αποδειχθεί συγκριτικό πλεονέκτημα της επιχείρησης έναντι του ανταγωνισμού. Στην πράξη, αυτό σημαίνει εξοικονόμηση και ομαλότερη διαχείριση πολλαπλών λειτουργιών HR, όπως ο εξορθολογισμός των διαδικασιών πρόσληψης, η εύρεση / διαχείριση ταλέντων και η αποτελεσματικότερη προστασία ευαίσθητων δεδομένων. Γίνεται εύκολα κατανοητό πως η χρησιμότητα τέτοιων εργαλείων συνδέεται άμεσα με τη δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης. Ένα ψηφιακό σύστημα HR που βασίζεται στο cloud, συνδέει άμεσα και απρόσκοπτα όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης, αυξάνοντας την ευελιξία και την ικανότητα συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων.