LATEST
Η Volton ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα
Σε ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας προχωρά η Volton, με ένα νέο λογότυπο, που αντικατοπτρίζει τη σύγχρονη εικόνα της και τη δυναμική της πορεία στη νέα εποχή της ενέργειας. Στρατηγική στόχευση της Volton είναι η εδραίωση της παρουσίας της στην Ελλάδα, ως μια σύγχρονη και δυναμική εταιρεία, η οποία μπορεί να ανταποκριθεί με αποτελεσματικότητα στον ανταγωνισμό των σύγχρονων brands. Κάτι που αποδεικνύεται στην πράξη, μέσω της Orizon, του νέου brand κινητής τηλεφωνίας που δημιούργησε η ίδια η Volton, σηματοδοτώντας την επέκτασή της και στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
Το νέο λογότυπο της Volton, περισσότερο «καθαρό» και μοντέρνο, είναι απολύτως εναρμονισμένο με τις ανάγκες του μέλλοντος, όπως ήδη διαμορφώνονται στην ελληνική κοινωνία. Υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει στους καταναλωτές, και ενσωματώνει μήνυμα, το οποίο εκπέμπει την καινοτομία, την ευελιξία και τη διεκδίκηση ενός περισσότερο βιώσιμου και τεχνολογικά προηγμένου μέλλοντος. Η αλλαγή λογότυπου δεν περιορίζεται στις ορατές αισθητικές παρεμβάσεις, αλλά συνάδει με τη στρατηγική επιδίωξη της Volton να προσαρμόζεται κάθε φορά με επάρκεια και αποτελεσματικότητα στις προκλήσεις που συνοδεύουν έναν συνεχώς εξελισσόμενο κλάδο, όπως είναι αυτός της ενέργειας, και να ενισχύει το αποτύπωμά της στην αγορά.






