LATEST
Η TeamViewer ανέλαβε το IT support της Henkel

Η TeamViewer ανακοίνωσε πως ανέλαβε να βελτιώσει το τμήμα ΙΤ της διεθνούς εταιρείας καταναλωτικών αγαθών, Henkel. Η εταιρεία με έδρα το Düsseldorf μπόρεσε να απλοποιήσει την παγκόσμια εσωτερική υποστήριξη IT και να την καταστήσει πιο αποτελεσματική μέσω της λύσης TeamViewer Tensor.
Η ομάδα ΙΤ της Henkel μπορεί πλέον να συνδέεται με όλες τις συσκευές των υπαλλήλων της, όπως φορητούς υπολογιστές, tablet και smartphone (συνολικά 60.000 συσκευές παγκοσμίως), ανεξαρτήτως κατασκευαστή ή λειτουργικού συστήματος. Η απλή εφαρμογή στις συσκευές και η απρόσκοπτη ενσωμάτωση στο υπάρχον τοπίο ΙΤ της Henkel, με συνδέσεις με ServiceNow, Microsoft Azure και Jamf, μεταξύ άλλων, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφαση για την επιλογή της TeamViewer. Επιπλέον, ρόλο στην επιλογή της Henkel έπαιξε και το γεγονός πως η λύση της TeamViewer συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας του κλάδου, όπως η απλή σύνδεση, η επεκτάσιμη και ευέλικτη διαχείριση δικαιωμάτων και η κρυπτογράφηση σε όλα τα στάδια.