Skip to main content
1 February 2023 07:50

Η TeamViewer ανέλαβε το IT support της Henkel

Η TeamViewer ανακοίνωσε πως ανέλαβε να βελτιώσει το τμήμα ΙΤ της διεθνούς εταιρείας καταναλωτικών αγαθών, Henkel. Η εταιρεία με έδρα το Düsseldorf μπόρεσε να απλοποιήσει την παγκόσμια εσωτερική υποστήριξη IT και να την καταστήσει πιο αποτελεσματική μέσω της λύσης TeamViewer Tensor.

Η ομάδα ΙΤ της Henkel μπορεί πλέον να συνδέεται με όλες τις συσκευές των υπαλλήλων της, όπως φορητούς υπολογιστές, tablet και smartphone (συνολικά 60.000 συσκευές παγκοσμίως), ανεξαρτήτως κατασκευαστή ή λειτουργικού συστήματος. Η απλή εφαρμογή στις συσκευές και η απρόσκοπτη ενσωμάτωση στο υπάρχον τοπίο ΙΤ της Henkel, με συνδέσεις με ServiceNow, Microsoft Azure και Jamf, μεταξύ άλλων, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφαση για την επιλογή της TeamViewer. Επιπλέον, ρόλο στην επιλογή της Henkel έπαιξε και το γεγονός πως η λύση της TeamViewer συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας του κλάδου, όπως η απλή σύνδεση, η επεκτάσιμη και ευέλικτη διαχείριση δικαιωμάτων και η κρυπτογράφηση σε όλα τα στάδια.

Τεύχος 218

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.