Skip to main content
2 October 2025 06:55

Η OpenAI εισέρχεται στον κόσμο των ηλεκτρονικών αγορών

Η OpenAI παρουσίασε τη λειτουργία Instant Checkout, σε συνεργασία με την Etsy και την Shopify για χρήστες του ChatGPT Plus, Pro και Free στις ΗΠΑ. Αυτοί οι χρήστες μπορούν πλέον να αγοράζουν απευθείας στην πλατφόρμα από πωλητές του Etsy στις ΗΠΑ και σύντομα θα έχουν την ίδια επιλογή για πάνω από ένα εκατομμύριο εμπόρους του Shopify.

Ο κος Rafe Colburn, Chief Product and Technology Officer του Etsy, εξήγησε στο Retail Dive: «Ως μια αγορά με πάνω από 5 εκατομμύρια δημιουργικούς επιχειρηματίες, είναι δουλειά μας να άρουμε τα εμπόδια για τους αγοραστές, ώστε να μπορούν εύκολα να ανακαλύπτουν και να ενθουσιάζονται με τα ειδικά προϊόντα των πωλητών μας».

Η λειτουργία Instant Checkout υποστηρίζει προς το παρόν αγορές μεμονωμένων προϊόντων, αλλά η OpenAI σχεδιάζει να προσθέσει επιλογές πολλαπλών προϊόντων ως επιλογή και να επεκτείνει την υπηρεσία σε επιπλέον περιοχές.

Οι έμποροι πληρώνουν μια χρέωση για τις αγορές, αν και η υπηρεσία δεν έχει επιπλέον κόστος για τους χρήστες του ChatGPT. Ωστόσο, η τεχνολογική εταιρεία ανέφερε στην ανακοίνωσή της ότι λαμβάνει υπόψη διάφορους παράγοντες, όπως η ενεργοποίηση του Instant Checkout, η ποιότητα και η τιμή κατά την κατάταξη των εμπόρων που πωλούν το ίδιο προϊόν.

Ο αναλυτής της Emarketer, κος Zak Stambor, πρόσθεσε: «Η OpenAI κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα της στο εμπόριο με το Instant Checkout. Η λειτουργία εξακολουθεί να έχει κάποιες ρωγμές που πρέπει να διορθωθούν, αλλά η ενσωμάτωση του checkout για εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες θα μπορούσε να μετατρέψει το ChatGPT σε έναν πραγματικό εμπορικό προορισμό. Εάν η OpenAI καταφέρει να βελτιστοποιήσει την εμπειρία, θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την Amazon και την Google και να δημιουργήσει μια επικερδή νέα ροή εσόδων».

Τα νέα από την OpenAI έρχονται καθώς οι αγοραστές στρέφονται στην τεχνητή νοημοσύνη για να ζητήσουν προτάσεις προϊόντων για οτιδήποτε, από καθημερινά απαραίτητα είδη μέχρι χριστουγεννιάτικα δώρα. Ο αντίκτυπος σημαίνει ότι ορισμένοι καταναλωτές απομακρύνονται από τις μηχανές αναζήτησης στις οποίες οι λιανοπωλητές έχουν επικεντρωθεί εδώ και καιρό και αλλάζουν τη φύση των αναζητήσεών τους ώστε να είναι πιο σύνθετες, ακόμα και απευθείας στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου μιας εταιρείας.

ΤΕΥΧΟΣ 813

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.