LATEST
Η LG κατέκτησε 100 νέα βραβεία
Η LG Electronics απέσπασε για ακόμη μία χρονιά διεθνή αναγνώριση για τις καινοτομίες της στον σχεδιασμό, κατακτώντας συνολικά 100 βραβεία από τους τρεις σημαντικότερους διαγωνισμούς βιομηχανικού σχεδιασμού παγκοσμίως: τα Red Dot Design Awards, iF Design Awards και International Design Excellence Awards (IDEA).
Πρόσφατα, η LG πρόσθεσε νέες διακρίσεις στη φετινή της πορεία, κατακτώντας 12 βραβεία στην κατηγορία Brands & Communication Design των Red Dot Awards 2025. Η εταιρεία ξεχώρισε για τον εξαιρετικό σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη (UX) της πλατφόρμας LG ThinQ για το έξυπνο σπίτι και της πλατφόρμας webOS για smart TVs, καθώς και για το σήμα FURON, το οποίο εκφράζει τη ζεστασιά και τη φροντίδα που αποπνέει ο agent «συμπονετικής νοημοσύνης» της LG.
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η LG είχε βραβευτεί με το κορυφαίο Best of the Best τόσο στην κατηγορία Product Design. Απέσπασε 35 βραβεία για προϊόντα όπως ψυγεία, πλυντήρια, στεγνωτήρια, τηλεοράσεις, κλιματιστικά, καθαριστές αέρα, ηχοσυστήματα, οθόνες και επαγγελματικά ρομπότ.
Στα IDEA Awards, που διοργανώνει η Industrial Designers Society of America, η LG απέσπασε ακόμα 16 βραβεία για το 2025. Ξεχωριστή καινοτομία ήταν η LG SIGNATURE OLED T, η πρώτη στον κόσμο διαφανής και πλήρως ασύρματη OLED τηλεόραση, η οποία επιτρέπει στον χρήστη να εναλλάσσει εύκολα τη λειτουργία από διαφανή σε αδιαφανή.
Επιπλέον, στα iF Design Awards 2025, η LG απέσπασε συνολικά 36 βραβεία, ανάμεσά τους και ένα πολυπόθητο Gold Award, σε κατηγορίες όπως Product Design, Communication, UX, UI και Packaging. Στην κατηγορία Product Design, ξεχώρισαν το LG ThinQ ON, το hub τεχνητής νοημοσύνης για το σπίτι, καθώς και η τηλεόραση LG QNED TV, που συνδυάζει συναρπαστική εμπειρία θέασης με μινιμαλιστικό premium design. Επίσης, διακρίθηκαν το LG ThinQ Character, που επικοινωνεί με τους πελάτες με φιλικό και ανθρώπινο τρόπο μέσω της εφαρμογής ThinQ, και το LG Iconography (UI), ένα ενοποιημένο οπτικό σύστημα που αποδίδει διαισθητικά τις λειτουργίες και τις υπηρεσίες κάθε προϊόντος.





