Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

5 November 2025 06:50

Η LG ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα Γ’ τριμήνου 2025

Η LG Electronics ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 21.87 τρισεκατομμυρίων KRW (15,79 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 688,9 δισεκατομμυρίων KRW (497 εκατ. USD) για το τρίτο τρίμηνο του 2025. Οι Home Appliance Solution (HS) Company και Vehicle Solution (VS) Company κατέγραψαν ισχυρές επιδόσεις, παρά τις εξωτερικές προκλήσεις όπως οι δασμοί των ΗΠΑ και η επιβράδυνση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Τα αποτελέσματα αυτά αντικατοπτρίζουν τον συνεχιζόμενο μετασχηματισμό του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου της LG και τη δέσμευσή της για ποιοτική ανάπτυξη, εστιάζοντας σε B2B λύσεις όπως συστήματα οχημάτων και HVAC, σε μη υλικές δραστηριότητες όπως οι συνδρομές και το webOS, καθώς και σε καινοτόμα μοντέλα απευθείας προς καταναλωτές.

Στο τρίτο τρίμηνο, τα έσοδα B2B της LG αυξήθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 5,9 τρισεκατομμύρια KRW (4,26 δισ. USD), ενώ τα έσοδα από υπηρεσίες συνδρομής οικιακών συσκευών ανήλθαν σε 700 δισεκατομμύρια KRW (505,3 εκατ. USD), σημειώνοντας αύξηση 31% σε σχέση με πέρυσι.

Η HS Company κατέγραψε έσοδα 6,58 τρισεκατομμυρίων KRW (4,75 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 365,9 δισεκατομμυρίων KRW (264,2 εκατ. USD). Η ανάπτυξη προήλθε από τη στρατηγική διπλής κατεύθυνσης που απευθύνεται τόσο στην premium όσο και στη μαζική αγορά, καθώς και από τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των επιχειρήσεων συνδρομής και ηλεκτρονικού εμπορίου. Η βελτιστοποίηση της παραγωγής και η ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας αντιστάθμισαν σε μεγάλο βαθμό τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών, οδηγώντας σε υψηλότερη κερδοφορία σε ετήσια βάση.

ΤΕΥΧΟΣ 836

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.