Skip to main content
16 June 2025 06:41

Η CPI SA ανέλαβε την τηλεφωνική υποστήριξη του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ

Η CPI SA ανέλαβε την παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης πρώτου επιπέδου για τους χρήστες του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ, αναλαμβάνοντας έναν κρίσιμο ρόλο στη διαχείριση και επίλυση IT αιτημάτων, με στόχο την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Η υποστήριξη παρέχεται από εκπαιδευμένη και πιστοποιημένη ομάδα agents της CPI, είτε μέσω τηλεφωνικών οδηγιών, είτε μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης στους σταθμούς εργασίας των χρηστών, είτε σε συνεργασία με το IT Level 2 τμήμα της ΕΛΤΡΑΚ. Η διαχείριση των αιτημάτων πραγματοποιείται μέσω της ticketing πλατφόρμας της ΕΛΤΡΑΚ, εξασφαλίζοντας άμεση ανταπόκριση, βελτιστοποίηση της εσωτερικής επικοινωνίας και real-time ενημέρωση των χρηστών και του IT τμήματος της ΕΛΤΡΑΚ.

Μετά από ένα διάστημα λειτουργίας της υπηρεσίας, καταγράφεται σημαντική αποσυμφόρηση του Level 2 IT τμήματος, επιτρέποντας στην ομάδα να επικεντρωθεί σε πιο κρίσιμα και πολύπλοκα έργα μηχανογράφησης, καθώς και στην ανάπτυξη και οργάνωση της εταιρείας. Παράλληλα, τα αιτήματα των τελικών χρηστών εξυπηρετούνται ταχύτατα, οδηγώντας σε αύξηση παραγωγικότητας και ουσιαστική μείωση του downtime των πληροφοριακών συστημάτων.

Η συνεργασία αυτή αποδεικνύει τη δέσμευση της ΕΛΤΡΑΚ στην τεχνολογική αναβάθμιση και τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη, μέσα από στοχευμένες και ποιοτικές συνεργασίες.

ΤΕΥΧΟΣ 750

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.