Skip to main content
22 May 2024 06:58

Η καινοτομία της LG ενισχύεται μέσω του Studio341

Το Studio341 της LG Electronics, είναι μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε πέρυσι. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να εντοπίζει και να καλλιεργεί εσωτερικά εγχειρήματα που ενσωματώνουν το πνεύμα της πρόκλησης και της καινοτομίας, μια νοοτροπία που έχει συμβάλει καθοριστικά στην προώθηση της LG από το ξεκίνημά της ως Goldstar το 1958 ως και σήμερα. Το προηγούμενο έτος, η LG επέλεξε αρχικά δεκατρείς ιδέες, οι οποίες περιορίστηκαν στη συνέχεια σε έξι. Η διαδικασία αυτή περιλάμβανε την αξιολόγηση των ιδεών με βάση τις δυνατότητές τους να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες. Τα κριτήρια επιλογής ήταν η επιχειρηματική αξία, η δυνατότητα υλοποίησης, ο δυναμικός αντίκτυπος και οι ικανότητες της ομάδας. Μέχρι τον Μάρτιο του 2024, οι έξι καλύτερες ομάδες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις στην «STUDIO341 Demo Day» στη Σεούλ, μπροστά σε στελέχη της LG και πιθανούς επενδυτές.

Μετά από ενδελεχή μελέτη, παρουσιάστηκαν οι πέντε κορυφαίες ομάδες: «MASKIT», μια κινητή υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων και εισόδου για παραστατικές τέχνες που καταργεί την ανάγκη για ουρά, «FreshGo», μια πρωτότυπη λύση μεταφοράς ψυκτικής αλυσίδας που χρησιμοποιεί τεχνολογία μεμονωμένης ψύξης, «Cucumber», μια πλατφόρμα που επικεντρώνεται σε τοπικές υπηρεσίες παραλαβής τροφίμων, «Found Objet», μια ψηφιακή πλατφόρμα συναλλαγών για ανακυκλωμένα πλαστικά υλικά, και «X-UP», μια λύση για τη συντήρηση γηπέδων γκολφ με τη χρήση ρομπότ και τεχνολογίας χαρτογράφησης θερμότητας.

ΤΕΥΧΟΣ 511

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ