LATEST
Η Αlibaba λανσάρει υπηρεσία chatbot AI
Με το νέο της chatbot ενσωματωμένο στην εφαρμογή Quark, η Αlibaba εισέρχεται εκ νέου στο πεδίο των καταναλωτικών υπηρεσιών AI, προσφέροντας δωρεάν πρόσβαση σε έναν ευφυή βοηθό που απαντά σε ερωτήσεις, πραγματοποιεί αναζητήσεις και συνομιλεί με φυσικότητα είτε με κείμενο είτε με φωνή, αναφέρει σε δημοσίευμά του το Reuters. Με όπλο τα μοντέλα Qwen3 και βλέμμα στραμμένο στην ενίσχυση της παρουσίας της στην κινεζική αγορά, η Alibaba δηλώνει έτοιμη να ανταγωνιστεί τους κυρίαρχους της εποχής της τεχνητής νοημοσύνης.
Οι προσπάθειες της Alibaba στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης έχουν επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό σε εταιρικούς πελάτες μέσω του τμήματος υπηρεσιών cloud. Η κίνηση αυτή είναι μια ακόμη προσπάθεια να προσελκύσει καταναλωτές σε μια αγορά όπου η εταιρεία δυσκολεύεται να κερδίσει έδαφος με την εφαρμογή βοηθού Tongyi AI. Παρά το γεγονός ότι ήταν μεταξύ των πρώτων κινεζικών εταιρειών που κυκλοφόρησαν στο κοινό μια εφαρμογή βοηθού τεχνητής νοημοσύνης για καταναλωτές στα τέλη του 2023, η Tongyi δεν κατάφερε να επιτύχει ευρεία υιοθέτηση. Η εφαρμογή είχε 6,96 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες τον Σεπτέμβριο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης έχουν κερδίσει έδαφος για εταιρείες όπως η Google, η Microsoft και η OpenAI, οι οποίες τους έχουν ενσωματώσει στις πλατφόρμες Gemini, Copilot και ChatGPT. Με την υποστήριξη των τελευταίων μοντέλων Qwen3 της Alibaba, ο βοηθός συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης της Quark προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες συλλογισμού, κατανόησης και εκτέλεσης, ανέφερε η εταιρεία.





