LATEST
Απλούστερη εμπειρία επιβάτη στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις με το seamore

Ο Όμιλος Attica παρουσίασε τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα «seamore», η οποία φιλοδοξεί να μεταμορφώσει την εμπειρία του επιβάτη στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις. Η καινοτόμος αυτή πλατφόρμα λειτουργεί ως «ψηφιακός συνταξιδιώτης» για τις εταιρείες του Ομίλου – Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines – προσφέροντας ένα σύνολο από εύχρηστες και ευφυείς υπηρεσίες.
Η εφαρμογή «seamore» έρχεται να απλοποιήσει όλες τις πτυχές της ταξιδιωτικής διαδικασίας. Μέσα από έναν μοντέρνο και φιλικό σχεδιασμό, επιτρέπει στους επιβάτες να ολοκληρώνουν γρήγορα τις κρατήσεις τους, με αυτόματη συμπλήρωση στοιχείων για συνταξιδιώτες, οχήματα ή κατοικίδια.
Οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν τα προγραμματισμένα και προηγούμενα ταξίδια τους, ενώ τα μέλη του προγράμματος seasmiles έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώσουν πόντους για δωρεάν ή μειωμένου κόστους εισιτήρια. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν προσωπικό προφίλ και να το χρησιμοποιούν ενιαία σε όλα τα websites του Ομίλου.
Μέσω του συγκεκριμένου έργου, διασυνδέονται πολλαπλά πληροφοριακά συστήματα, δημιουργώντας μια κοινή βάση δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων και αναγκών των επιβατών.
Απώτερος στόχος είναι η διαρκής βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, όχι μόνο πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά και μετά την άφιξη στον προορισμό. Η εφαρμογή θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα εργαλεία και λειτουργίες. Η Attica Group επενδύει στρατηγικά στην τεχνολογική καινοτομία, θέτοντας στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και την εμπειρία του επιβάτη.