LATEST
Απαραίτητοι οι AI agents για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων

Το 2025 αναδεικνύεται ως μία από τις πιο απαιτητικές χρονιές για τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών, σύμφωνα με τη νέα έκθεση Consumer Goods Industry Insights Report της Salesforce. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, η χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη, τα ολοένα και πιο περίπλοκα κανάλια διανομής αγαθών και οι αλλαγές στις μικροοικονομικές πολιτικές ασκούν σημαντική πίεση στα περιθώρια κέρδους, οδηγώντας περισσότερες από τις μισές εταιρείες (54%) να δηλώνουν ότι η επίτευξη κερδοφόρας ανάπτυξης θα είναι δυσκολότερη φέτος.
Οι οικονομικές πιέσεις οδηγούν σε στρατηγικές αντιδράσεις, ενώ η μετακύληση του κόστους στους καταναλωτές παραμένει, μέχρι στιγμής, η έσχατη λύση. Τα υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου καταναλωτικών αγαθών εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη αναγνωρίζοντάς την ως τη μεγαλύτερη πρόκληση αλλά και τη σημαντικότερη ευκαιρία για φέτος. Σχεδόν 9 στους 10 εκτιμούν ότι οι AI agents θα είναι απαραίτητοι για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεών τους έως το 2027, ενώ το 90% αναμένει ότι οι εταιρείες τους θα αυξήσουν τις επενδύσεις σε AI agents και το 88% εκτιμά ότι οι AI agents θα συμβάλουν άμεσα στην αύξηση των πωλήσεων.
Επιπρόσθετα, τα στελέχη του κλάδου προβλέπουν ότι οι AI agents θα ενισχύσουν και τις δημιουργικές εργασίες, όπως ο σχεδιασμός και η βελτιστοποίηση προωθητικών ενεργειών και η ανάπτυξη νέων προϊόντων, καθιστώντας την τεχνητή νοημοσύνη μοχλό κερδοφορίας και καινοτομίας.