LATEST
Έρευνα της KPMG μεγιστοποιεί την αξία της ΤΝ

Η τελευταία παγκόσμια έρευνα της KPMG σχετικά με την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης αποκαλύπτει ότι η ΤΝ δεν αποτελεί απλώς μια τεχνολογία, αλλά μια ολιστική επιχειρησιακή μετάβαση. Μέσα από τη μελέτη σχεδόν σε 1.400 στελέχη παγκοσμίως, αναδεικνύεται η ανάγκη για τις επιχειρήσεις να υπερβούν τις απλές τεχνολογικές επενδύσεις και να προσεγγίσουν τη στρατηγική, τον πολιτισμό και τις λειτουργίες τους συνολικά.
Η έκθεση «Intelligent Industries – Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation» παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο που επιτρέπει στους οργανισμούς να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους μέσω της ΤΝ, ενσωματώνοντάς την σε όλες τις πτυχές της λειτουργίας τους. Παράλληλα, η KPMG θα δημοσιεύσει μια σειρά εξειδικευμένων εκθέσεων με ανάλυση ανά κλάδο για τομείς όπως οι τράπεζες, οι ασφαλιστικές εταιρείες, η τεχνολογία, το λιανεμπόριο, η ενέργεια, η μεταποίηση, οι επιστήμες ζωής και η υγειονομική περίθαλψη. Η μελέτη προσδιορίζει τρεις κρίσιμες φάσεις για τη δημιουργία αξίας μέσω της ΤΝ, παρέχοντας έναν στρατηγικό οδικό χάρτη για τη συστηματική κλιμάκωση της τεχνητής νοημοσύνης:
Ενδυνάμωση ανθρώπων: Υποστήριξη των εργαζομένων με εργαλεία ΤΝ, δίνοντας έμφαση σε υψηλής αξίας περιπτώσεις χρήσης (use cases), στην καινοτομία, τον πειραματισμό και την καθιέρωση αρχικών ρυθμιστικών πλαισίων.
Ενσωμάτωση της ΤΝ στις εργασιακές ροές: Ενσωμάτωση της ΤΝ στις διαδικασίες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις αλυσίδες αξίας για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των λειτουργιών και της εμπειρίας των πελατών.
Μετασχηματισμός της επιχείρησης και του οικοσυστήματος: Κλιμάκωση της ΤΝ σε όλη την επιχείρηση και το ευρύτερο επιχειρηματικό οικοσύστημα, δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και συνεχή καινοτομία.
Για την πλήρη αξιοποίηση της ΤΝ, οι οργανισμοί πρέπει να αναπτύξουν δυνατότητες σε τρία θεμελιώδη επίπεδα:
• Στις βάσεις, δηλαδή στις υποδομές ΤΝ, τη διακυβέρνηση και την στρατηγική δεδομένων.
• Στις λειτουργίες, δηλαδή στην εφαρμογή της ΤΝ, στις διαδικασίες, τις ροές αξίας και τις επιχειρησιακές λειτουργίες για την ενίσχυση της συνεργασίας, τη βελτίωση των προϊόντων και την αναβάθμιση της εμπειρίας πελατών.
• Στην επιχείρηση, δηλαδή στον εταιρικό μετασχηματισμό μέσω της ΤΝ, ενσωματώνοντας τη νοημοσύνη στη στρατηγική και τη λήψη αποφάσεων.