Skip to main content
17 November 2023 07:48

Συνεργασία Omilia και AWS για υπηρεσίες Conversational AI

Η Omilia, σε συνεργασία με την Amazon Web Services (AWS) φέρνει στο επίκεντρο την τεχνολογία αιχμής και την καινοτομία, με λύσεις που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη, προσφέροντας ξεχωριστές εμπειρίες στους πελάτες. 

Η Omilia ιδρύθηκε το 2002 με αποστολή την επιτάχυνση της ενσωμάτωσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στο παγκόσμιο επιχειρηματικό στερέωμα. Οι προηγμένες λύσεις Conversational AI Customer Service Automation της Omilia, σε συνδυασμό με τις καινοτόμες υπηρεσίες της AWS, επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και εταιρείες με σημαντική παρουσία στο χώρο του λιανεμπορίου, χρησιμοποιούν ήδη τις εν λόγω λύσεις ώστε να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών και να περιορίσουν το λειτουργικό τους κόστος. Η Omilia χρησιμοποιεί τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης (Machine Learning), ώστε σε συνεργασία με την AWS, να αναπτύσσει λύσεις που θα βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη και θα δημιουργούν ένα πλαίσιο φυσικής αλληλεπίδρασης μεταξύ ανθρώπου και μηχανής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η λύση Omilia Cloud Platform, μια από τις κύριες υπηρεσίες της Omilia. Πρόκειται για μια Conversational AI πλατφόρμα, ιδιαίτερα φιλική στους χρήστες, η οποία ενσωματώνει εξειδικευμένα μοντέλα λειτουργίας και προσαρμόζεται απρόσκοπτα σε όλες τις δημοφιλείς Contact Center as a Service (CCaaS) δομές.

Ο κος Δημήτρης Βάσσος, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Omilia δήλωσε: «Με την AWS καταφέραμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να βελτιώσουν την αποδοτικότητα τους και να μειώσουν σημαντικά το λειτουργικό τους κόστος. Επιλέξαμε αυτήν τη στρατηγική συνεργασία με την AWS, καθώς και οι δύο εταιρείες μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα: να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας».

Τεύχος 395

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ