Skip to main content
21 March 2022 07:47

Σημαντική η ελληνική παρουσία στο MWC 2022

To ετήσιο Mobile World Congress της παγκόσμιας αγοράς ψηφιακών τεχνολογιών πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη μεταξύ 28 Φεβρουαρίου και 3 Μαρτίου 2022 με περισσότερους από 1.500 εκθέτες και 61.000 επισκέπτες

Η ελληνική αποστολή, με κεντρικό μήνυμα «Innovation Unleashed», πέτυχε τον στόχο της δικτύωσης και της ευρύτερης προώθησης του εγχώριου οικοσυστήματος καινοτομίας στο Mobile World Congress Barcelona 2022.

Στη φετινή αποστολή συμμετείχαν 44 εταιρείες, οργανισμοί και φορείς στα δύο περίπτερα της ελληνικής αποστολής στους χώρους του MWC Barcelona και του 4YFN, ενός εκ των κορυφαίων εκδηλώσεων για startups.

Ο αριθμός των επαφών που πραγματοποιήθηκαν ξεπέρασε τις 1.500, ενώ εκείνος των επιχειρηματικών συναντήσεων εκτιμάται πως ανήλθαν στις 500. Οι ελληνικές εταιρείες είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν διά ζώσης με πιθανούς πελάτες, συνεργάτες και επενδυτές από ολόκληρο τον κόσμο, με τους οποίους ανανέωσαν τα ραντεβού τους για τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.

Στην ελληνική αποστολή συμμετείχαν εταιρείες-μέλη του ΣΕΚΕΕ, καθώς και καινοτόμες επιχειρήσεις από clusters και accelerators/incubators, όπως είναι το egg – enter•grow•go, το Pleiades και η ΘΕΑ. Στις συμμετοχές περιλαμβάνονταν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε μία ευρεία γκάμα κλάδων, από τις υποδομές 5G και τη διαχείριση μηνυμάτων, μέχρι λύσεις AR/VR και fintech.

Τα περίπτερα της ελληνικής αποστολής επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), κος Κωνσταντίνος Μασσέλος, και ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κος Λεωνίδας Χριστόπουλος, που βρέθηκαν στο MWC Barcelona.

Υποστηρικτές της ελληνικής αποστολής ήταν η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), το Elevate Greece, η 5G Ventures και η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. Στην άρτια οργάνωση της ελληνικής εκπροσώπησης σημαντική ήταν και η συμβολή της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Ισπανία.

Στους συνεργάτες περιλαμβάνονται ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ), η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), το Corallia και η HETIA. Υπεύθυνος επικοινωνίας και προώθησης στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και ecosystem partner της αποστολής ήταν το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB) του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

Τεύχος 34

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ