Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

1 Φεβρουαρίου 2024 06:45

Πτώση των διαφημιστικών εσόδων της Alphabet

Τα διαφημιστικά έσοδα της Alphabet, μητρικής της Google για το τέταρτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street, σύμφωνα με ό,τι ανακοινώθηκε την περασμένη Τρίτη, καθώς τα υψηλά επιτόκια πιέζουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε διαφημιστικά έσοδα 65,52 δισ. δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, σε σύγκριση με 59,04 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο έσοδα από διαφημίσεις 66,06 δισ. δολαρίων.

Οι πελάτες της Google έχουν προσπαθήσει να εξορθολογίσουν τις δαπάνες τους στο cloud, κάτι που επηρέασε την αύξηση των εσόδων. Η εταιρεία έχει, επίσης, ως πελάτες διάφορες νεοφυείς επιχειρήσεις, για τις οποίες ορισμένοι επενδυτές φοβούνται ότι θα κρατήσουν αυστηρά τις δαπάνες.

Τα συνολικά έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου ανήλθαν σε 86,31 δισ. δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για έσοδα 85,33 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.

Τεύχος 439

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ