Skip to main content
11 April 2024 06:52

Προκαταρκτικά κέρδη για το Α’ τρίμηνο από την LG

H LG Electronics ανακοίνωσε ότι τα ενοποιημένα έσοδά της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε 15,870 δισεκατομμύρια USD, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 1 δισεκατομμύριο USD. Η εταιρεία σημειώνει τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της. Η εφαρμογή καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι συνδρομές, σε συνδυασμό με την επέκταση των εργασιών B2B, έχουν αποδειχθεί καθοριστικής σημασίας για την αντιμετώπιση προκλήσεων, όπως η καθυστερημένη ανάκαμψη της ζήτησης της αγοράς. Η στρατηγική της LG για την ενίσχυση της γκάμας προϊόντων και την κάλυψη τιμών στο εύρος των κατηγοριών και των μοντέλων ως απάντηση στην πόλωση της ζήτησης της αγοράς, έχει επιδείξει σημαντική αποτελεσματικότητα. Αυτή η στρατηγική, σε συνδυασμό με την αφοσίωση της εταιρείας στη διατήρηση ισχυρής ανταγωνιστικότητας στην αγορά premium, δίνοντας έμφαση σε μοναδικούς παράγοντες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του εντυπωσιακού αριθμού.

Τα λειτουργικά κέρδη πρώτου τριμήνου ξεπέρασαν τα 752 δισεκατομμύρια USD για πέμπτο συνεχόμενο έτος. Η δραστηριότητα περιεχομένου και υπηρεσιών της εταιρείας, η οποία αξιοποιεί τις εκατοντάδες εκατομμύρια συσκευές της που διανέμονται παγκοσμίως ως πλατφόρμα, μαζί με τις πωλήσεις D2C, οδηγούν στην ποιοτική ανάπτυξη και ενίσχυση της συνεισφοράς στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας. Μέτρα όπως η κατανομή πόρων, η σταθεροποίηση των πρώτων υλών και το κόστος εφοδιαστικής και η διασφάλιση της ευελιξίας του παγκόσμιου συστήματος λειτουργίας παραγωγής έχουν επίσης παίξει ρόλο στη διατήρηση της σταθερής κερδοφορίας.

Στον κλάδο των λύσεων οικιακών συσκευών, νέα προϊόντα όπως το σύστημα περιποίησης ρούχων LG Styler, το LG WashCombo All-in-One και το LG WashTower έχουν οδηγήσει σε ανάπτυξη, λαμβάνοντας θετικά σχόλια από την αγορά. Η στρατηγική της επέκτασης της σειράς για να καλύψει τις αλλαγές στη ζήτηση στις διεθνείς αγορές ήταν επιτυχής. Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης τις Β2Β δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των HVAC, ενσωματωμένων συσκευών και λύσεων εξαρτημάτων.

Η LG στοχεύει να επισπεύσει την αλλαγή στις οικιακές συσκευές, εισάγοντας συνδρομητικές υπηρεσίες που επιτρέπουν στους πελάτες να επιλέγουν συσκευές και υπηρεσίες διαχείρισης προϊόντων που ταιριάζουν στον τρόπο ζωής τους.

ΤΕΥΧΟΣ 487

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ