Skip to main content
26 September 2023 06:50

Ο George Makris στη United Media

Η United Media, η εταιρεία MME της United Group και μητρική εταιρεία της Νova, ανακοίνωσε τον ορισμό του κου George Makris ως Programming Director.

Με καριέρα που καλύπτει πάνω από δύο δεκαετίες στον κλάδο των MME, ο κος Makris φέρνει εκτεταμένη εμπειρία στην ανάπτυξη επιχειρήσεων, τη στρατηγική προγράμματος, την έρευνα και το marketing. Στο παρελθόν κατείχε τις θέσεις του Programming Director της Nova Croatia, του επικεφαλής της τηλεόρασης TV 1+1 της Ουκρανίας και του Director of Research and Strategic Development στο RTL Croatia.

Το 2021, ορίστηκε ως Programming Director της United Media καλύπτοντας την περιοχή της Αδριατικής. Χάρη στη στρατηγική προσέγγιση και τη δημιουργία προγραμμάτων που σχεδιάστηκαν για να περιλαμβάνουν τον καλύτερο συνδυασμό πρωτότυπων, εγχώριων παραγωγών και αδειοδοτημένων παγκόσμιων τηλεοπτικών format, όλα τα τηλεοπτικά κανάλια της United Media στη Σερβία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη κατέγραψαν σημαντική αύξηση της τηλεθέασης.

Στην Κροατία, το Nova TV είναι εδώ και χρόνια το τηλεοπτικό κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, ενώ στη Σερβία, το NOVA S έχει τοποθετηθεί ως το τρίτο κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση. Τα εθνικά τηλεοπτικά κανάλια NOVA M και NOVA BH κατέχουν επίσης υψηλή θέση στην τηλεθέαση. Ο κος Makris ορίζεται τώρα ως Programming Director της United Media στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία.

Ο κος Makris επισήμανε σχετικά: «Είναι πραγματικά μεγάλη τιμή για μένα να αναλάβω αυτήν την πρόκληση ως Programming Director της United Media. Πρόκειται για μια τεράστια ευκαιρία να συμβάλω στην ανάπτυξη και την επιτυχία των ΜΜΕ σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιούμαστε και είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεργαστώ με τις ταλαντούχες ομάδες μας για να προσφέρουμε ελκυστικό περιεχόμενο στο κοινό μας σε όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη».

Ο Makris είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Marketing B2B και στο παρελθόν έχει επίσης διατελέσει Αναπληρωτής Διευθυντής στην AGB Nielsen Media Research. Φέρνει πλούσια εμπειρία από τους ρόλους του στην Ipsos και την AC Nielsen EMEA.

Τεύχος 357

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ