Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

21 April 2023 13:50

Ολοκληρώθηκε το Energy and Cost Saving Event  της Konica Minolta 

Το πρόγραμμα εξοικονόμησης ενέργειας της Konica Minolta Ελλάς, παρουσίασε η εταιρεία στο Energy and Cost Saving Event που διοργάνωσε στο St. George Lycabettus Lifestyle Hotel στις 6 Απριλίου. 

Οι λύσεις της Konica Minolta προς τις επιχειρήσεις επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς τομείς: Green Printing, Cloud Printing και Content Services, οι οποίες και αποτέλεσαν τις τρεις θεματικές παρουσιάσεις που διοργάνωσαν από κοινού στελέχη της εταιρείας με εκπροσώπους συνεργατών τους. 

Την εναρκτήρια ομιλία τού event ανέλαβε η κα Κατερίνα Καραδημητρίου, Managing Director, η οποία ξεκίνησε με την εταιρική παρουσίαση της Konica Minolta. Στη συνέχεια, ανέλυσε την ιστορική διαδρομή που ακολούθησε στα 150 χρόνια ζωής της, ιεραρχώντας τους λόγους για τους οποίους η Konica Minolta συνιστά έναν από τους πλέον αξιόπιστους συνεργάτες για ένα Intelligent Connected Workplace. Η κα Καραδημητρίου στάθηκε μεταξύ άλλων: 

• Στην υψηλή τεχνογνωσία που διαθέτει η εταιρεία και τη δυνατότητα ταχύτατης υποστήριξης που προσφέρει. 

• Στη μακρόχρονη εμπειρία της στον τομέα της εκτύπωσης και των συναφών λύσεων. 

• Στις σημαντικές διακρίσεις που έχει κερδίσει η εταιρεία, όπως η ανακήρυξη σε Worldwide Leader for the Distributed Workforce και το βραβείο BLI PaceSetter το 2020. 

• Στις πιστοποιήσεις ΙSO που έχει αποκτήσει και στις τιμητικές θέσεις διεθνών λιστών που έχει παρευρεθεί. 

Αναφερόμενη, ειδικότερα, στις διάφορες κατηγορίες λύσεων που προσφέρει η εταιρεία, η κα Καραδημητρίου ξεκίνησε από αυτή του Cloud Printing, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος της υποδομής τους, μεταφέροντάς τη στο cloud. Όπως είπε, καθώς τα μοντέλα εργασίας αλλάζουν διαρκώς, οι οργανισμοί απομακρύνονται από την παραδοσιακή υποδομή IT και στρέφονται προς αυτή του cloud. 

Η στροφή σε cloud τεχνολογίες όσον αφορά στην εκτύπωση, βελτιώνει όχι μόνο την εργασία με φορητές συσκευές, αλλά συνδράμει εν γένει στην απλοποίηση των πολύπλοκων υποδομών εκτύπωσης και στη μείωση τόσο του λειτουργικού κόστους όσο και της καταναλωθείσας ενέργειας. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η κα Καραδημητρίου: «Η τεχνολογία της Konica Minolta στηρίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκάστοτε επιχείρησης, προσφέροντας στους εργαζόμενούς της ελευθερία και ευελιξία να εργάζονται από οποιοδήποτε σημείο χωρίς την ανάγκη της δικής τους υποδομής». 

Την «σκυτάλη» παρέλαβαν η κα Ελένη Βαή, Public Tenders Manager και ο κος Γιώργος Ρήγας OPS Consultant, οι οποίοι εστίασαν ως επί το πλείστον στο Green Printing, που στοχεύει στην εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους μέσω μελέτης των εκτυπωτικών αναγκών της κάθε επιχείρησης και υποβολή πρότασης βελτιστοποίησης των εκτυπωτικών ροών. Οι ομιλητές ανέλυσαν τους 3 κύριους πυλώνες για την υλοποίηση του Green Printing. Μέσω του OPS (Optimized Print Services) η Konica Minolta μελετά την τρέχουσα κατάσταση των εκτυπωτικών διαδικασιών της εταιρείας και καταθέτει προτάσεις βελτιστοποίησης των λύσεων προς την επιχείρηση με τα οφέλη στην εξοικονόμηση ενέργειας, κόστους καθώς και τον χρόνο απόσβεσης . Στην συνέχεια η Konica Minolta προχωρά στην υλοποίηση της επιλεγμένης πρότασης και αναπροσαρμόζει αν χρειαστεί την υλοποίηση.  Το τελικό στάδιο είναι η διαχείριση και η υποστήριξη προς την επιχείρηση. Αυτή μπορεί να πραγματοποιείται ακόμα και απομακρυσμένα μέσω οπτικοακουστικών μέσων. Όσον αφορά στη ανάληψη του μεγάλου έργου Παροχή υπηρεσιών διαχείρισης εξοπλισμού παραγωγής εκτυπώσεων και αντιγράφων / Managed Print Services στο Ελληνικό Κτηματολόγιο, ο κος Γιώργος Μουραφέτης, Chief Information Officer στο Ελληνικό Κτηματολόγιο, αναφέρθηκε διεξοδικά στις εταιρικές λύσεις εκτύπωσης, OPS, τις οποίες εισήγαγε η εταιρεία. Όπως είπε, το έργο διάρκειας 52 μηνών που ανέλαβε η Konica Minolta καλύπτει 98 διαφορετικά σημεία πανελλαδικά, παρέχοντας 262 σύγχρονα εκτυπωτικά πολυμηχανήματα bizhub iSeries με λειτουργίες αντιγραφής, εκτύπωσης, σάρωσης, καθώς και λογισμικό διαχείρισης Dispatcher Paragon. Η Konica Minolta προσφέρει, επίσης, υπηρεσίες υποστήριξης και συντήρησης του εξοπλισμού και λογισμικού που περιλαμβάνουν: 

• Την παροχή, εγκατάσταση και διαχείριση των αναλωσίμων (συμπεριλαμβανομένου του χαρτιού), ανταλλακτικών των συσκευών και ενημερώσεων. 

• Την ύπαρξη κεντρικού συστήματος διαχείρισης και παρακολούθησης του εξοπλισμού. 

•Την κάλυψη κόστους των αναλώσιμων και όλων των απαραίτητων ανταλλακτικών. 

• Την κάλυψη όλων των εργασιών συντήρησης του εξοπλισμού και λογισμικού και την παροχή μηνιαίων αναφορών. 

Τέλος, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, μέσα από την επιτυχή υλοποίηση του έργου, το Εθνικό Κτηματολόγιο πέτυχε μείωση εξόδου κατά 80% μόνο το πρώτο εξάμηνο. 

Στη συνέχεια, την παρουσίαση ανέλαβε ο κος Δημήτρης Πηλίτσος, Digital Workplace Manager της εταιρείας, ο οποίος αναφέρθηκε στις λύσεις Cloud Printing. Όπως δήλωσε ο κος Πηλίτσος, το Cloud Printing συνιστά τη δυνατότητα παροχής μιας high-available υπηρεσίας διαχείρισης εκτυπώσεων , που εξαλείφει την ανάγκη για print drivers και αντ’ αυτού συνδέει τους εκτυπωτές με τους χρήστες και επιτρέπει στους εκτυπωτές να λαμβάνουν ψηφιακές πληροφορίες μέσω του cloud. Ως αποτέλεσμα, οι χρήστες μπορούν να απολαμβάνουν απρόσκοπτη, αξιόπιστη εκτύπωση σε όλο το δίκτυο, ανεξάρτητα από το υλικό που χρησιμοποιείται και την τοποθεσία. Χάρη στο ευρωπαϊκό data center που διαθέτει η Konica Minolta, η εταιρεία επιτυγχάνει σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους και των κεφαλαιουχικών δαπανών για τους συνεργάτες της, βελτίωση της επεκτασιμότητας και της επιχειρησιακής συνέχειας, αύξηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, μείωση του κόστους ενέργειας και, τέλος, μεγαλύτερη ευελιξία για την ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εργασίας. «Guest star» στη θεματική του Cloud Printing ήταν ο κος Θοδωρής Σιούτης, IT Manager στην Inter Cars Greece, ο οποίος εξήρε τη συνεργασία της εταιρείας με την Konica Minolta. Η Inter Cars Greece αποτελεί την πρώτη εταιρεία που επέλεξε το λογισμικό της Konica Minolta Dispatcher Paragon Cloud παγκοσμίως γεγονός που αντανακλά πως τα στελέχη της Konica Minolta έχουν την κατάλληλη τεχνογνωσία, αλλά και την αντίστοιχη φιλοδοξία να πρωταγωνιστήσουν στον χώρο. 

Η τελευταία θεματική παρουσίαση του event ήταν αφιερωμένη στα Content Services, που επιτυγχάνουν τη βελτίωση των διαδικασιών διαχείρισης εγγράφων, μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα της εργασίας. Ο κος Γιώργος Δριμούσης, Digital Workplace Consultant Team Lead στην Konica Minolta, ανέφερε σχετικά πως, όσον αφορά στις υπηρεσίες ψηφιοποίησης και αυτοματοποίησης που προσφέρει η Konica Minolta, «ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης εγγράφων μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς στην αύξηση της παραγωγικότητας και στην ταυτόχρονη μείωση του κόστους ενέργειας, ενώ οι υπηρεσίες ψηφιοποίησης, για παράδειγμα στην τιμολόγηση ή στη διαχείριση συμβάσεων, προσφέρουν σημαντική μείωση των χειροκίνητων διαδικασιών, άρα και εξοικονόμηση χρόνου και κόστους».  

Αμέσως μετά, ο κος Στάθης Τυράκης, Commercial Director, της Digital Partner, παρουσίασε τις λύσεις Content Services που προσφέρει η εταιρεία του σε συνεργασία με την Konica Minolta. Στη θεματική του Content Services ο κος Νίκος Παναγόπουλος, Chief Financial Officer & HR στην GainJet, αναφέρθηκε στα οφέλη που έχει αποκομίσει η εταιρεία του από την υλοποίηση του έργου, υπογραμμίζοντας την άριστη συνεργασία της GainJet με την Konica Minolta και τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας στην επέκταση των λύσεων που θέλει να υλοποιηθούν στο άμεσο μέλλον. 

Το πάνελ των ομιλιών έκλεισε ο Διευθυντής Πωλήσεων Direct Sales της Konica Minolta, Σταύρος Δασκαλάκης, ενώ στη συνέχεια έλαβε χώρα δείπνο για τους συμμετέχοντες. 

Παρακάτω παρατίθεται ένα σύντομο φωτογραφικό αφιέρωμα του event.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ