Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Νέο ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων για τη Cyber Week 2024

Πρόσφατη ανάλυση δεδομένων της Salesforce δείχνει πως οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις κατά τη διάρκεια της Cyber Week (διάστημα από 26 Νοεμβρίου έως 2 Δεκεμβρίου) σημείωσαν ρεκόρ αύξησης, αγγίζοντας τα 314,9 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με την έκθεση, που βασίστηκε σε δεδομένα από 1,5 δισ. καταναλωτές και 1,6 τρισ. προβολές σελίδων στην πλατφόρμα της Salesforce, η εορταστική περίοδος ξεκίνησε δυναμικά. Οι πωλήσεις για τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες της περιόδου αυξήθηκαν κατά 8% παγκοσμίως, ενώ κατά τη διάρκεια της Cyber Week σημειώθηκε αύξηση 6% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Οι περισσότερες πωλήσεις πραγματοποιήθηκαν τη Black Friday, φτάνοντας τα 74,4 δισ. δολάρια και σημειώνοντας αύξηση 5% σε σύγκριση με πέρυσι. Η Cyber Monday ακολούθησε με πωλήσεις 49,7 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η τεχνητή νοημοσύνη και οι αυτόνομοι ΑΙ agents έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της Cyber Week, επηρεάζοντας πωλήσεις αξίας 60 δισ. δολαρίων, μέσω εξατομικευμένων προσφορών και αλληλεπιδράσεων που ενίσχυσαν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών. Μάλιστα, οι έμποροι λιανικής που χρησιμοποίησαν λύσεις Generative ΑΙ και AI agents είδαν το conversion rate τους να αυξάνεται κατά 2%. Επιπλέον, οι λιανοπωλητές φαίνεται να χρησιμοποίησαν αυτά τα εργαλεία 18% περισσότερο κατά τη διάρκεια της Cyber Week απ’ ό,τι την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ, την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές αξιοποίησαν κατά 38% περισσότερο τις λύσεις τεχνητής νοημοσύνης για τις αγορές τους.
Καθώς οι καταναλωτές όλων των ηλικιών εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις αγορές μέσω κινητών και οι εμπειρίες αγορών από κινητές συσκευές γίνονται ευκολότερες, το χάσμα μεταξύ επισκεψιμότητας και παραγγελιών (μέσω κινητών) μειώνεται. Η τάση αυτή αναδεικνύει την αυξανόμενη προθυμία των καταναλωτών να πραγματοποιούν σημαντικές και υψηλής αξίας αγορές απευθείας από τα smartphones τους. Όπως είχε προβλεφθεί και από τον Δείκτη Αγορών της Salesforce τον προηγούμενο μήνα, οι παραγγελίες μέσω κινητών αντιπροσώπευσαν το 70% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων, αγγίζοντας το ποσό των 220 δισ. δολαρίων. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η χρήση ψηφιακών πορτοφολιών αυξήθηκε κατά 16% παγκοσμίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι έμποροι λιανικής που εφάρμοσαν Social Commerce στρατηγικές είδαν το 19% των πωλήσεών τους κατά τη διάρκεια της Cyber Week να πραγματοποιείται μέσω πλατφορμών όπως το TikTok Shop και το Instagram.