Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

12 Φεβρουαρίου 2024 06:48

Νέα εταιρική ταυτότητα για την Εθνική Τράπεζα

Η αναπτυξιακή πορεία της Εθνικής Τράπεζας τα τελευταία 5 έτη και η προσήλωσή της να αποτελεί πάντα την πρώτη επιλογή στον ελληνικό χρηματοπιστωτικό κλάδο, εκφράζεται πλέον και στην εικόνα της. Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία της Τράπεζας, διατηρώντας το εμβληματικό κτίριο στο επίκεντρο και αξιοποιώντας περαιτέρω το σχήμα της έλλειψης ως σύμβολο συνεχούς εκσυγχρονισμού, ανανέωσης, αέναης εξέλιξης. Η ανανεωμένη ταυτότητα υποστηρίζεται από μια σύγχρονη, ανθρωποκεντρική καμπάνια, που ανοίγει τον διάλογο με το κοινό. Η καμπάνια μαζί με τη νέα, σύγχρονη ταυτότητα εκφράζουν την Εθνική Τράπεζα του σήμερα.

Το μήνυμα της εξέλιξης της Εθνικής Τράπεζας στην «Τράπεζα Σήμερα», μετέφεραν ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας κος Γκίκας Χαρδούβελης και ο κος Παύλος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της επιχειρηματικής κοινότητας, καθώς και συνεργατών της Τράπεζας.

«Η απόλυτα επιτυχής έκβαση της διάθεσης του 22% των μετοχών από το ΤΧΣ, ήταν ηχηρή ψήφος εμπιστοσύνης στην Εθνική μας Τράπεζα. Η νέα εικόνα της Τράπεζας σηματοδοτεί τη νέα ταυτότητα, τη νέα εποχή και συγχρόνως αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Εθνική Τράπεζα γίνεται ξανά η τράπεζα που οδηγεί τις εξελίξεις στο ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, στέκεται δίπλα σε όλους τους Έλληνες ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας και αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους πελάτες της» σημειώνει ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας, κος Γκίκας Χαρδούβελης.

Ο κος Παύλος Μυλωνάς, αναδεικνύοντας τις κύριες επιτυχίες της Τράπεζας τα τελευταία 5 χρόνια, τόνισε ότι: «Η Εθνική Τράπεζα έχει μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Παράλληλα όμως, μέσω του προγράμματος μετασχηματισμού της:

• Έχει απαλλαγεί από τα προβλήματα του παρελθόντος, με τους δείκτες κεφαλαιακής της επάρκειας να βρίσκονται ανάμεσα στους υψηλότερους στην Ευρώπη.

• Βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, ώστε να είναι η Τράπεζα Πρώτης Επιλογής.

• Προσφέρει τις πιο σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες στον κλάδο, επενδύοντας στην τεχνολογική αναβάθμισή της και συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας.

• Στηρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ομάδες συμβούλων και καινοτόμες λύσεις.

• Δίνει προτεραιότητα στις ευθύνες της προς την κοινωνία και το περιβάλλον».

Τεύχος 446

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ