Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Με την AI οι εργαζόμενοι κερδίζουν χρόνο
Σημαντικές συζητήσεις για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ψηφιακή μετάβαση οργανισμών και επιχειρήσεων στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν στη φετινή εκδήλωση Microsoft Envision Greece, την ελληνική εκδοχή της παγκόσμιας πλατφόρμας σκέψης, ηγεσίας και διαλόγου της Microsoft.
Στην εκδήλωση, όπου συμμετείχαν περισσότερα από 600 υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από τομείς αιχμής της ελληνικής οικονομίας, παρουσιάστηκαν στοιχεία για τη μεγάλη διείσδυση που παρουσιάζει ήδη η AI σε επιχειρήσεις, η οποία ωστόσο σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στους ιδίους τους εργαζόμενους.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα Work Trend Index της Microsoft και του LinkedIn, στους εργαζόμενους στην οικονομία της γνώσης χρησιμοποιούν, πλέον, AI στην εργασία τους για να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους και να εξοικονομήσουν χρόνο που θα τους επιτρέψει να επικεντρωθούν σε σημαντικά κομμάτια της δουλειάς τους που απαιτούν ανθρώπινη ευφυΐα.
Στο Microsoft Envision Greece συζητήθηκαν, επίσης, οι ευκαιρίες και οι δυνατότητες που δημιουργούν τα νέα δεδομένα στην τεχνητή νοημοσύνη και ειδικότερα η επόμενη ημέρα του Copilot που μετατρέπεται από προσωπικός βοηθός σε ομαδικό συμπλοηγό AI για να συντονίσει ταυτόχρονα τις ανάγκες μίας ομάδας επαγγελματιών αλλά και η ανάπτυξη νέων, ακόμα πιο έξυπνων υπολογιστών οι οποίοι διαθέτουν ενσωματωμένο ΑΙ hardware και υποστηρίζουν λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης σε όλο το λειτουργικό σύστημα των Windows.
Στο πλαίσιο που δημιουργούν όλα τα παραπάνω δεδομένα το «Microsoft Envision Greece», έθεσε στο επίκεντρο την AI και αυτή μπορεί να επιταχύνει τον μετασχηματισμό και να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες και δυνατότητες για οργανισμούς και επιχειρήσεις αλλά και νέες αναβαθμισμένες εμπειρίες για πελάτες και καταναλωτές σε τομείς όπως η υγεία, η ενέργεια, η βιομηχανική παραγωγή και ο χρηματοπιστωτικός τομέας.