Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η Tesla αλλάζει την στρατηγική της
Αλλαγή στη στρατηγική του μάρκετινγκ της σχεδιάζει η Tesla, καθώς ο Ελον Μασκ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα αρχίσει να διαφημίζεται, για πρώτη φορά στην ιστορία της.
«Θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει», είπε σχετικά ο Μασκ απαντώντας σε ερώτηση μετόχου κατά την ετήσια συνέλευση της εταιρείας στο Όστιν του Τέξας. Η ανταπόκριση του κοινού υπήρξε πολύ θετική. «Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι το ήθελαν τόσο πολύ», συμπλήρωσε.
Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση αποτελεί ανατροπή για την Tesla και τον Μασκ. Ο δισεκατομμυριούχος CEO επέμενε εδώ και χρόνια ότι η Tesla δεν χρειάζεται να διαφημιστεί, καθώς η ζήτηση για τα οχήματά της υπερβαίνει ήδη την προσφορά.
«Η Tesla δεν διαφημίζει ούτε πληρώνει για endorsements (δηλαδή για να οδηγούν τα αυτοκίνητά της διασημότητες). Αντίθετα, χρησιμοποιούμε αυτά τα χρήματα για να κάνουμε το προϊόν υπέροχο», είχε δηλώσει σε ένα tweet το 2019.
Όμως, όπως αποκάλυψε ο Μασκ σε συνέντευξή του στο CNBC μετά τη γενική συνέλευση, δεν είχε αποφασίσει να κάνει διαφημίσεις μέχρι να δεχθεί αυτή την ερώτηση χθες.
Ένα πράγμα που έχει αλλάξει για την Tesla είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες έχουν αφιερώσει σημαντικό μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού τους στα ηλεκτρικά οχήματα, διαφημίζοντας ακόμη και οχήματα που δεν είναι διαθέσιμα προς πώληση, εξηγεί το CNN.
Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός, σε συνδυασμό με τα αυξανόμενα επιτόκια, οδήγησαν την Tesla να κάνει μια σειρά από μειώσεις στις τιμές των αυτοκινήτων της φέτος. Αυτές οι μειώσεις τιμών έχουν συμπιέσει τα περιθώρια κέρδους για την εταιρεία, παρότι παραμένει πιο κερδοφόρος από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η εξαγορά του Twitter μπορεί επίσης να έπαιξε κάποιον ρόλο και να οδήγησε τον Μασκ να αλλάξει γνώμη για την αξία της διαφήμισης. Πριν από την εξαγορά από τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία, η πλατφόρμα των social media κέρδιζε πάνω από το 90% των εσόδων της από διαφημίσεις. Βέβαια, μετά την εξαγορά, το Twitter έχει δει τους διαφημιστές να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα.