Skip to main content
24 January 2024 07:43

Η Salesforce ενσωματώνει το Apple Business Messaging

Η Salesforce ανακοίνωσε πρόσφατα τη διεύρυνση της συνεργασίας της με την Apple για την ενσωμάτωση των καινοτόμων δυνατοτήτων Apple Business Messaging και Augmented Reality (AR) της Apple στις λύσεις Service Cloud και Field Service για τους πελάτες, τους πάροχους εξυπηρέτησης και τους τεχνικούς της. Η συνεργασία αυτή ενσωματώνει την εφαρμογή Apple Messages για Επιχειρήσεις στο Service Cloud της Salesforce, προσφέροντας στους πελάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ). Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν συναντήσεις, να πραγματοποιούν αγορές μέσω του Apple Pay, να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις αγορών και να εντοπίζουν πακέτα – όλα αυτά αυτόματα – μέσω της εφαρμογής Messages. Για παράδειγμα, ένας πελάτης λιανικής θα μπορεί να συνομιλήσει απευθείας με μια επιχείρηση για εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων και να ενημερωθεί για τα μεγέθη, τα αποθέματα, τις επιστροφές κ.ά. Σε αντίθεση με τα live chats, η συνομιλία θα μπορεί να συνεχιστεί ακόμα και εάν ο πελάτης απομακρυνθεί και στη συνέχεια επιστρέψει.

Καθώς οι ενεργές συσκευές Apple ξεπερνούν τις 2 δισ. παγκοσμίως, η εξέλιξη αυτή ευθυγραμμίζεται πλήρως με την αυξανόμενη προτίμηση των Apple Messages ως το κύριο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών μεταξύ των καταναλωτών ηλικίας 18-34 ετών. Επιπλέον, πάνω από το 50% των καταναλωτών δήλωσε πως είναι πολύ πιθανότερο για αυτούς να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση εάν μπορούν να της στείλουν μήνυμα.

Επιπλέον, η ενσωμάτωση του ARKit της Apple στην εφαρμογή Salesforce Field Service για κινητά τηλέφωνα σηματοδοτεί μια ακόμη σημαντική τεχνολογική εξέλιξη για τον κλάδο των τεχνικών. Εξοπλισμένοι με δυνατότητες Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality), οι τεχνικοί μπορούν να δημιουργούν λεπτομερείς τρισδιάστατες απεικονίσεις, να μετρούν χώρους και να χαρτογραφούν αντικείμενα, απλοποιώντας τις διαδικασίες και διασφαλίζοντας την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Για παράδειγμα, ένας τεχνικός μπορεί να σχεδιάσει έναν «χώρο εγκατάστασης» ώστε να διασφαλίσει ότι ένα νέο ψυγείο χωράει μέσα από την πόρτα και μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς προβλήματα, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και την επιτυχία των υπηρεσιών εγκατάστασης της εκάστοτε εταιρείας.

Επίσης, το εργαλείο Salesforce Field Service iOS παρέχει στους τεχνικούς άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες κάθε πελάτη στην αρχική οθόνη των iPhone τους.

Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Salesforce και της Apple ξεκίνησε το 2018, στο πλαίσιο του συνεδρίου Dreamforce της Salesforce. Έκτοτε, η Apple έχει προσφέρει στους προγραμματιστές της Salesforce εργαλεία και πόρους για τη δημιουργία εφαρμογών, προωθώντας την καινοτομία μέσω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του λογισμικού iOS.

Τεύχος 433

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ